ساعت کاری بانک ها اعلام شد + جزئیات

اقتصاد 100- با ورود به فصل گرما و افزایش مصرف برق، کشور با چالش کمبود انرژی مواجه است. در این راستا، دولت تدابیری برای کنترل مصرف انرژی اتخاذ کرده است. یکی از این تدابیر، تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ ها است.

ساعت کاری بانک ها اعلام شد + جزئیات

از ابتدای تابستان، ساعت کاری این نهادها به ۶ تا ۱۳ تغییر می‌یابد. هدف از این تغییر، کاهش بار مصرف برق در ساعات اوج گرما و مدیریت بهینه منابع انرژی کشور است. این اقدام به‌منظور حمایت از سلامت شهروندان و کاهش فشار بر شبکه برق کشور انجام می‌شود.اکنون با کاهش دما و نزدیک شدن به فصل سرما، ساعت کاری به روال قبلی خود بازگشته است.

بازگشت به روال قبل

بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور که در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ منتشر شده است، به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق، ساعت کاری ادارات و بانک‌ ها تا پانزدهم شهریورماه سال جاری تغییر یافته بود. اما از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ساعت کار این ادارات و بانک‌ ها به روال قبلی خود بازمی‌گردد.

بر طبق این، ساعت کار بانک ها نیز به روال سابق بازگشت و طبق اعلام شورای هماهنگی بانکها زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ است.

همچنین در روزهای پنجشنبه، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

ساعات کاری واحدهای ستادی بانک‌ها در تهران نیز همچون سنوات گذشته، در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ است.

منبع:گسترش نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما