شرط پیش فروش مسکن در پایتخت مشخص شد

اقتصاد 100- حسین جنتی، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه پیش‌فروش مسکن بدون مجوز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و وزارت راه و شهرسازی ممنوع است؛ گفت: تمامی پیش‌فروش‌های واحد‌های مسکونی باید با مجوز وزارت راه و شهرسازی باشد و تمامی آنها باید دارای سند رسمی باشند.

شرط پیش فروش مسکن در پایتخت مشخص شد

بیشترین پیش‌فروش واحد‌های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران انجام شده که اگر این پیش‌فروش‌ها بدون ثبت سند انجام شده باشد تخلف محسوب می‌شود و غیر قانونی است.

جنتی اظهار کرد: متقاضیانی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش‌فروش ساختمان می‌کنند، به حبس از ۹۱ روز تا یک سال یا جزای نقدی به میزان ۲ تا ۴ برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

: بازار ارز شاهد نوسان کاهشی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است و قیمت درهم امارات شیب نزولی را تجربه کرد و در محدوده 16 هزار و 162 تومان قرار گرفت تا کاهش 10 تومانی داشته باشد.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه با ابلاغ قانون الزام به تنظیم سند رسمی در معاملات اموال غیرمنقول، از این پس معاملات در بستری امن انجام خواهد شد، گفت: بنابراین افرادی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش‌فروش ساختمان کنند به حبس یا جزای نقدی محکوم می‌شوند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما