قیمت هر کیلوگرم گندم برای سال آینده 20 هزار و 500 تومان تعیین شد/ علت تاخیر اعلام قیمت چه بود؟

اقتصاد100- وزیر جهاد کشاورزی از برگزاری جلسه شورای قیمت‌گذاری گندم خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده در ازای هر کیلوگرم، ۲۰۵ هزار ریال معادل با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

قیمت هر کیلوگرم گندم برای سال آینده 20 هزار و 500 تومان تعیین شد/ علت تاخیر اعلام قیمت چه بود؟

غلامرضا قزلجه نوری وزیر جهاد کشاورزی، درباره جلسه برگزار شده اظهار کرد: این جلسه با حضور تمامس اعضای دولتی، نمایندگان کشاورزان و بخش خصوصی برگزار شد و خوشبختانه بعد از چندین جلسه کارشناسی در کمیته های مربوطه امروز به نتیجه نهایی رسیدیم و قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۴ اعلام شد.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه قیمت خرید تضمینی گندم برای سال اینده در ازای هر کیلوگرم ۲۰۵ هزار ریال معادل با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

نوری درباره علت تاخیر در اعلام قیمت خرید گندم تصریح کرد: درست است که طبق قانون باید تا پایان تیرماه این قیمت اعلام میشد اما متاسفانه به دلیل اتفاقات و تعییرات به تاخیر افتاد و پس از شکل گیری دولت چهاردهم بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و جلسات آن به صورت فشرده در دستور کار قرار گرفت و قیمت اعلام شد.

وی در خصوص قیمت ۳۲ کالای اساسی دیگر نیز افزود: با توجه به اینکه تمام کالاهای اساسی کشاورزی طبق عرف موجود، به اعلام قیمت گندم نیاز داشتند طی روزها و هفته های آتی به صورت چند محصول در جلسات شورا قیمت آن ها اعلام خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان درباره مطالبات گندمکاران تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد مطالبات گندمکاران تا به امروز پرداخت شده و ۲۵ درصد باقی مانده در روزهای آینده پرداخت خواهدشد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما