3 نکته طلایی برای سرمایه‌ گذاری موفق در رمزارز میم‌ کوین‌ها!

اقتصاد 100- جاستین سان، خالق و بنیانگذار ترون، نظرات جالبی درباره سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌ها که بخش مهمی از اکوسیستم کریپتو را تشکیل می‌دهند، به اشتراک گذاشته است.

3 نکته طلایی برای سرمایه‌ گذاری موفق در رمزارز میم‌ کوین‌ها!

او در اظهارات اخیر خود، سه عامل اصلی را که قبل از سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌ها باید بررسی شوند، توضیح داده است.

اول

سان در استراتژی سرمایه‌گذاری خود بر اهمیت توجه عمومی تأکید می‌کند.

او با الهام از دیدگاه ایلان ماسک مبنی بر اینکه «کسانی که میم‌ها را کنترل می‌کنند، جهان را کنترل می‌کنند»، بر توانایی میم‌کوین‌ها در جذب و حفظ توجه عمومی تأکید دارد.

این رویکرد در تکامل میم‌کوین‌ها، از دوج‌کوین (DOGE) در سال ۲۰۱۳ تا پروژه‌های جدیدی مانند پپه (PEPE) و داگ‌ویف‌هت (WIF) قابل مشاهده است.

دومین عامل

سطح تعامل اجتماعی توسعه‌دهندگان میم‌کوین با جامعه است. سان تأکید می‌کند که تعاملات واقعی و معتبر بین توسعه‌دهندگان و کاربران اهمیت زیادی دارد.

او به‌علاوه به کیفیت و اعتبار این تعاملات، و نه فقط تعداد دنبال‌کنندگان، توجه می‌کند.

سومین عامل

تلاش تیم توسعه‌دهنده برای ساخت میم‌کوین است. برخلاف تصور عمومی که ساخت میم‌کوین‌ها را ساده می‌داند، سان معتقد است که توسعه یک میم‌کوین موفق نیاز به تلاش و کار زیادی دارد.

او این تلاش‌ها را با توسعه پلتفرم‌های اصلی رمزارزی، مانند بلاکچین لایه ۱ یا صرافی‌های دیجیتال مقایسه می‌کند و تأکید می‌کند که توسعه میم‌کوین شامل ساختن روایت استراتژیک، مشارکت جامعه و نوآوری مستمر است.

سان همچنین خوش‌بینی خود را نسبت به آینده میم‌کوین‌های مبتنی بر ترون ابراز و پیش‌بینی کرده که ترون به زودی یک میم‌کوین با ارزش بازار یک میلیارد دلاری خواهد داشت.

در حال حاضر، میم‌کوین‌های ترون در حال به چالش کشیدن سلطه میم‌کوین‌های سولانا در بازار هستند و به همین دلیل، پلتفرم پامپ‌فان (Pump.fun) سولانا با کاهش ۴۷ درصدی در عرضه‌های جدید مواجه شده و از این لحاظ، به پایین‌ترین سطح پنج‌ماهه خود رسیده است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما