در روز سرگردان بازار قیمت تارا رشد کرد +جدول

اقتصاد 100- نوسان قیمت در بازار خودرو در حالی رق خورد که امروز دلار شکل افزایشی داشت. بررسی بازار نشان می‌دهد امروز دلار به مرز 60 هزار تومان رسید و طلا و سکه هم تا مرز تغییر کانال پیش رفتند، اما در این روز شلوغ بازارهای موازی، خودروهای داخلی میان رشد، افت و ثبات قیمت سرگردان بودند.

در روز سرگردان بازار قیمت تارا رشد کرد +جدول

به گفته فعالان بازار خودرو هنوز معاملات در بازار خودرو به سطح عادی بازنگشته و امروز هم خرید و فروش در بازار خودرو در پایین‌ترین سطح قرار داشت. فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنن بازار هنوز به حالت عادی بازنگشته و همچنان سرگردان است.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد بیشترین کاهش قیمت به «تارا اتوماتV2» رسید و این خودرو با افت 5 میلیونی در بازار قیمت‌‌گذاری شد. امروز ،«کوییک دنده‌ایS» هم رشدی 4 میلیونی را تجربه کرد، در مقابل «پژو پارس LX» در بازار رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد، روندی که از سرگردانی قیمت در بازار خودرو حکایت دارد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژوi 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز نسبت به آخرین روز هفته گذشته 905 میلیون تومان قیمت خورد و  کاهش یک میلیون تومانی داشت. اما بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو  207 اتوماتیک TU5P» بدون تغییر در بازار 862 میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 895 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد افت 5 میلیونی را تجربه کرد. «رانا پلاس» هم در بازار 620 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم با رشد 5 میلیونی در بازار  845 میلیون تومان شد.

اکو 5

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 702 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 2 میلیونی داشت. اما در میان خانواده کوییک امروز شاهد نوسان قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند، اما قیمت «کوییک‌R اتومات» با کاهش 2 میلیونی به 540 میلیون تومانی شد از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم با افزایش 4 میلیونی در بازار 411 میلیونی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار رشدی یک میلیونی داشت و 417 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و «اطلس» هم بدون تغییر 515 میلیون تومانی ماند.

اکووو 5

منبع:اکوایران


وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما