این متقاضیان خودرو پولدار می‌شوند + جزئیات

اقتصاد 100- ثبت نام کنندگان با سه خبر ایران خودرو سوپرایز شدند. آن طور که در اطلاعیه ایران خودرویی ها آمده است متقاضیانی که در جدیدترین طرح فروش گسترده این خودروساز نام نویسی کردند باید با مراجعه مجدد به سایت فروش ایران خودرو نسبت به انتخاب شیوه خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

این متقاضیان خودرو پولدار می‌شوند + جزئیات

ثبت نام کنندگان با سه خبر ایران خودرو سوپرایز شدند. آن طور که در اطلاعیه ایران خودرویی ها آمده است متقاضیانی که در جدیدترین طرح فروش گسترده این خودروساز نام نویسی کردند باید با مراجعه مجدد به سایت فروش ایران خودرو نسبت به انتخاب شیوه خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص اعلام کرد متقاضیان می توانند خودروی مورد نظر خود را به دو روش فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش در اختیار بگیرند. به گزارش اقتصادنیوز، اولین طرح فروش خودروسازان بعد از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به گونه ای طراحی شده بود که متقاضیان نمی دانستند کدام محصول به صورت فروش فوق العاده عرضه می شود و کدام محصول به صورت پیش فروش در دسترس ثبت نام کنندگان قرار می گیرد.

البته ثبت نام کنندگان همچنان نمی دادند که خودروی مورد نظر آنها در قالب چه طرحی عرضه می شود اما این امکان را پیدا کردند که نوع خرید مطلوب خود را انتخاب کنند.

به نظر می رسد آبی های جاده مخصوص برنامه ریزی کردند که تیراژی محدود از محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده عرضه کنند مدیران این خودروساز به دنبال این هستند تا تیراژ عمده ای از محصولات خود را به صورت پیش فروش به مشتریان واگذار کنند.

این خودروساز امیدوار است بتواند تا زمان عرضه محصولات عرضه شده در قالب پیش فروش، مجوز افزایش قیمت را از مدیران جدید صمت دریافت کنند.

منبع:جارنیوز


وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما