حساب های وکالتی خطرناک!

اقتصاد 100- چراکه متقاضیان دارایی‌های خود را به پول نقد و سپس به حساب وکالتی خود انتقال می‌دهند. حال دو سناریو برای این افراد پیش‌بینی می‌شود.

حساب های وکالتی خطرناک!

در ابتدا باید گفت احتمال برنده شدن افراد در این قرعه‌کشی از ۱‌درصد کمتر خواهد بود، پس بحث در موردافرادی است که دارایی‌های خود را به پول نقد تبدیل کردند و از برنده شدن در قرعه‌کشی محروم شدند.

در این بحبوحه افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند.

دسته اول که با توجه به مبلغ پایین پول ترجیح می‌دهند تا حساب خود نزد بانک را حفظ کنند و ماهانه سود آن را دریافت کنند، زیرا با مبلغی که در اختیار دارند توانایی ورود به بازار مسکن و خودرو را نخواهند داشت.

اما دسته دوم افراد با مواجه شدن با چنین رویدادی، تصمیم می‌گیرند بار دیگر به خرید دارایی‌های سابق یا دارایی‌های جدید بپردازند.

این به آن معناست که با آزاد شدن پول احتمال دارد افراد به خرید دلار، طلا، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و… روی آورند که این سرمایه‌گذاری چندان برای بانک مرکزی و دولت مطلوب نخواهد بود.

دلیل این امر چیست؟

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که در هفته‌های پیش رو با استناد به ناآرامی‌های اخیر در خاورمیانه و بحث پاسخ ایران به اسرائیل، انتخابات آمریکا و دیگر عوامل سیاسی موجب تردید در بازار خواهد شد.

حال تحریک بازارها از طریق هجوم تقاضا جهت خرید دارایی (افرادی که پول خود را از بانک‌ها برداشت کردند) موج جدیدی از ناآرامی در بازار به دنبال خواهد داشت.

نکته دیگر اینکه آیا در زمان آزادسازی منابع، شرایط به گونه‌ای خواهد شد که بر سایر بازارهای دارایی نظیر ارز و طلا فشار ایجاد کند؟

خروج منابع از بانک‌ها پس از ۱۵ روز می‌تواند منجر به تحریک تقاضا در بازارهای سوداگرانه شود و این مساله خود می‌تواند ایجاد کننده تورم مضاعفی در سبد خانوار شود.

بازارهایی همچون ارز، طلا، رمزارز و حتی مسکن از این هجوم می‌توانند متاثر شوند.

منبع:بانک اول
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما