دریافت کالا کارت 300 میلیونی با اقساط بلندمدت به این افراد + جزئیات

اقتصاد100- وام خرید کالا ۱۵۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران در قالب طرح کالا کارت با نرخ سود چهار درصدی، به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

دریافت کالا کارت 300 میلیونی با اقساط بلندمدت به این افراد + جزئیات

 بانک مهر ایران در قالب طرح «کالا کارت» به مشتریان خود که دارای حساب قرض الحسنه هستند، به شرط معرفی ضامن رسمی، وام کالا کارت بانک نرخ سود چهار درصدی پرداخت می‌کند. وام‌گیرنده با دریافت کالا کارت می‌تواند از طریق فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک مهر ایران کالا و خدمات مورد نیاز خود را تامین کند.

جزئیات طرح «کالا کارت» بانک مهر ایران

کف مبلغ وام فوری خرید کالای بانک مهر ایران پنج میلیون تومان و سقف آن ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. زمان بازپرداخت اقساط نیز به نسبت انتخاب متقاضی می‌تواند بین ۶ تا ۲۴ ماه متغیر باشد.

شایان ذکر است این وام به افرادی که دارای چک برگشتی هستند یا به شبکه بانکی بدهی دارند، تعلق نخواهد گرفت.


شرایط بازپرداخت وام خرید کالا ۱۵۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

وام‌گیرنده پس از دریافت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا، با لحاظ کارمزد چهار درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۲۴ماهه، ملزم به پرداخت ۶ میلیون و ۵۱۳ هزارتومان در هر قسط خواهد بود. مجموع اقساط وام نیز در پایان مدت سررسید به ۱۵۷ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان می‌رسد.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز بابت هزینه‌های جانبی، شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالانه، به بانک مهر ایران بپردازد.

تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، این امکان را به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب بین یک تا ۱۲ ماه دارند می‌دهد که وام قرض الحسنه بدون سود دریافت کنند. سقف مبلغ این وام ۳۰۰ میلیون تومان و نرخ سود آن صفر است. با وجود این، بانک مهر ایران چهار درصد کارمزد برای پرداخت این تسهیلات دریافت می‌کند.


واجدان شرایط دریافت وام ۳٠٠ میلیون تومانی بانک مهر ایران

تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران به متقاضیانی پرداخت می‌شود که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه دارند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران سبب مسدودی سپرده وام گیرنده نمی‌شود و ضمانت این وام را ضامن رسمی بر عهده دارد. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام، ۱٠٠ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.


دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه در بانک مهر ایران می‌توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از کارکرد حساب‌شان نزد این بانک و با توجه به امتیازی که به واسطه میانگین حساب خود دریافت می‌کنند، از این وام بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک مهر ایران به صورت غیرحضوری، به قسمت «محاسبه تسهیلات امتیازی» در وب‌سایت بانک مهر ایران مراجعه کنند. در مرحله بعد، متقاضیان می‌توانند با درج مبلغ تسهیلات مورد نیاز، نرخ کارمزد، توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب میانگین مدنظر از میزان حداقل‌های لازم برای بهره‌مندی از وام قرض‌الحسنه این بانک مطلع شوند.


شرایط بازپرداخت وام تسهیلات امتیازی مهر ایران

حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، ۶٠ ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام ۳٠٠ میلیون تومانی با حداکثر زمان بازپرداخت ۶٠ ماهه و کارمزد چهار درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت پنج میلیون و ۵۲۴ هزار تومان به بانک است. به این ترتیب وام گیرنده در زمان سررسید وام ملزم به پرداخت ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان به بانک مهر ایران است./بانک اول



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما