چگونه از همستر کامبت درامد داشته باشیم؟

اقتصاد 100- همستر کامبت به عنوان یک ایردراپ جدید توانسته مسیر جدیدی را برای کسب درآمد کاربران ایرانی فراهم کند.

چگونه از همستر کامبت درامد داشته باشیم؟

همچنین با اجرای چند تکنیک ساده می توان بیشترین میزان از درآمد را از طریق این ایردراپ کسب نمود. همستر کامبت بزودی در صرافی های آنلاین معتبر نیز عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد در یک بازه زمانی کوتاه مدت توکن سوزی این ارز دیجیتال آغاز می شود. همچنین پس از عرضه امکان کسب درآمد از طریق این ارز فراهم خواهد شد. در پاسخ به سوال چگونه از همستر کامبت درامد داشته باشیم؟ باید اشاره کرد، با کلیک کردن روی چند گزینه می توان از طریق این ایردراپ برای کسب درآمد اقدام نمود. همچنین کاربرانی که فعالیت بیشتری دارند؛ موفق به جمع آوری تعداد بیشتری از این توکن خواهند شد. این ایردراپ بزرگ توانسته در سراسر جهان توجه بیش از ۱۵۵ میلیون کاربر تلگرام را به خود جلب کند. تعداد کاربران فعال این ربات تلگرافی بیش از ۹۰ میلیون نفر در روز می باشد.

راه های افزایش درآمد از طریق همستر کامبت:

برخلاف تمامی باورهای رایج به کمک ساده ترین تکنیک ها می توان درآمد بیشتری از طریق این ایردراپ به دست آورد. ساده ترین شیوه برای افزایش درآمد ضربه زدن روی سکه می باشد. هر کاربری از طریق این شیوه می تواند موجودی خود را افزایش دهد. از دیگر روش های افزایش درآمد در همستر می توان به Daily combo اشاره کرد. از طریق کارت های روزانه کاربران می توانند ۵ میلیون جایزه واقعی دریافت کنند. این جایزه به صورت بدون قید و شرط در اختیار کاربران قرار داده می شود. از دیگر روش های افزایش درآمد در این بازی می توان به کدهای مورس شبانه اشاره کرد. کد مورس راس ساعت ۱۱ اعلام می شود. با وارد کردن این کد می توان ۱ میلیون سکه دریافت نمود. از دیگر روش های افزایش درآمد در این بازی می توان به ارتقاء پروفیت اشاره نمود. کاربرانی که بالای یک میلیون پروفیت دارند؛ موفق به کسب درآمد بیشتر خواهند شد.

تحت چنین شرایطی بدون ضربه زدن فرد می تواند موجودی کیف پول خود را افزایش دهد. در حال حاضر قابلیت اتصال موجودی کیف پول به wallet نیز فعال شده است. کاربران از این فرصت استثنایی باید جهت کسب درآمد بیشتر استفاده کنند.

خرید و فروش همستر کامبت:

یکی از بحث های داغ و جنجالی روزهای گذشته خرید و فروش همستر در برخی از صرافی های آنلاین خارجی می باشد. بر اساس بررسی های صورت گرفته؛ این خبر کاملا درست و حقیقی است. هنوز به طور قطعی ارزش هر واحد از توکن این ارز مشخص نشده است. هم اکنون صرافی های مختلفی اعم از coinex به صورت پیش عرضه ارز دیجیتال همستر را به فروش می رسانند. خرید و فروش این ارز پیش از عرضه برای تریدرهای حرفه ای به شدت توصیه می شود. همچنین بر اساس اخبار اعلامی توسط کانال رسمی همستر، تاریخ عرضه توکن اواخر شهریور خواهد بود. هدف از به تعویق انداختن تایم این ارز دیجیتال حفظ ارزش و سرمایه توکن همستر می باشد. همچنین در خرید و فروش این ارز باید به نکات مختلف توجه کرد.

فروش پیش از عرضه برای کاربران حرفه ای به هیچ وجه توصیه نمی شود. به احتمال زیاد پس از عرضه قیمت همستر کامبت افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین برای خرید و فروش این ارز باید بستر امن و مطمئنی را انتخاب نمود. بسیاری از صرافی های آنلاین جهت خرید و فروش همستر توصیه نمی شوند. در این صرافی های آنلاین امنیت به معنای واقعی وجود ندارد. همچنین امکان به سرقت رفتن اطلاعات کاربران وجود دارد.

چگونه سکه های بازی همستر کامبت را بفروشیم؟

هم اکنون امن ترین روش برای فروش سکه های همستر از طریق صرافی های آنلاین ایرانی و خارجی می باشد‌. پیش از هرگونه اقدامی جهت فروش باید امنیت و اعتبار صرافی آنلاین مورد بررسی قرار بگیرد. بسیاری از صرافی های آنلاین خارجی فاقد اعتبار هستند. چنین مراکزی از اطلاعات کاربران خود سودجویی می کنند. همچنین از خرید و فروش این ارز در دیوار و سایر پلتفرم های هوشمند باید جلوگیری کرد. هم اکنون دلالان ارز دیجیتال به دنبال کسب سود بیشتر هستند. این افراد به دنبال سودجویی از وضعیت موجود هستند. به همین دلیل با قیمت بسیار پایینی سکه های همستر را خریداری می کنند. بهترین راه فروش سکه ها صرافی های آنلاین ایرانی می باشد. این صرافی ها بستری امن برای خرید و فروش توکن همستر به شمار می آیند.

بر اساس بررسی ها و تحقیقات انجام گرفته؛ هنوز هیچ صرافی آنلاینی به صورت قطعی برای خرید و فروش توکن همستر اعلام آمادگی نکرده است. پس از عرضه نهایی به احتمال زیاد بسیاری از صرافی های آنلاین همکاری خود را اعلام خواهند کرد.

کسب درآمد دلاری از بازی همستر کامبت:

در سال های گذشته کسب درآمد دلاری از طریق هر وسیله هوشمندی نظیر: موبایل و تبلت رویایی بیش نبود. در صورتی که امروزه شرایط کسب درآمد دلاری برای کاربران تلگرام فراهم شده است. هم اکنون به راحتی از طریق ضربه زدن و ارتقاء پروفیت می توان درآمد بیشتری را کسب نمود. کاربران این ایردراپ بر اساس پروفیت و سکه های جمع آوری شده جوایز خود را به صورت دلاری دریافت خواهند کرد. هم اکنون قدرتمندترین ایردراپ خارجی برای کسب درآمد همستر می باشد. این سیستم جامع و هوشمند به دنبال عرضه توکن خود در بهترین زمان ممکن است.

هنوز اطلاعات دقیق و مشخصی در خصوص قیمت هر توکن همستر کامبت اعلام نشده است. به احتمال زیاد این ارز با قیمت تقریبی نزدیک به یک سنت عرضه می شود. همچنین پیش از عرضه سیستم مدیریتی یکپارچه این توکن بررسی های لازم را انجام خواهد داد. همستر کامبت بیشترین میزان از جوایز را برای کاربران فعال در نظر گرفته است. کاربران با ارتقا کارت های بازی تا لول ۲۵ می توانند؛ موفق به دریافت جوایز دلاری بیشتر شوند. نکته: پیش از عرضه حتما باید اکانت همستر کامبت را به کیف پول Tonkeeper وصل نمود. تحت چنین شرایطی پس از عرضه به راحتی می توان نسبت به فروش سکه ها اقدام کرد.

بازی همستر چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟

بعد ایردراپ موفق نات کوین، همستر کامبت فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. در حال حاضر همستر بیشترین میزان از کاربر آنلاین را دارا می باشد‌. تعداد بسیار زیادی از کاربران این بازی به صورت حرفه ای فعالیت خود را دنبال می کنند. کسب درآمد از طریق همستر بسیار راحت و به دور از هرگونه پیچیدگی می باشد. به راحتی با اجرای متدهای مختلف می توان میزان موجودی سکه ها را افزایش داد. همستر کامبت در اولین ویدئوی خود در شبکه اجتماعی یوتیوب اعلام کرد، که پروفیت بسیار مهم است. همچنین با افزایش میزان پروفیت، موجودی سکه ها نیز به صورت خودکار افزایش پیدا خواهد کرد. قبل از هرگونه اقدامی تسک های روزانه بازی را انجام داد. از طریق این تسک ها می توان به بهترین شکل ممکن موجودی سکه ها را افزایش داد. همچنین از دیگر روش های کسب درآمد در این بازی می توان به تماشای فیلم اشاره کرد.

پس از هر بار تماشای فیلم در پلتفرم یوتیوب، ۱۰۰ هزار سکه به کاربر تعلق خواهد گرفت. از دیگر روش های افزایش موجودی و کسب درآمد دعوت اعضای جدید می باشد. به نوعی از طریق سود حاصل از زیرمجموعه گیری می توان در مسیر کسب درآمد بیشتر گام برداشت. در نهایت پس از اتمام تمامی مراحل باید نسبت به دریافت کلید بازی هر روز اقدام نمود. از طریق این کلیدها می توان درآمد بیشتری را در آینده به دست آورد. همستر با نهایت قدرت فعالیت خود را ادامه می دهد، تا کاربران واقعی را جهت اهداف جوایز شناسایی کند. فعالیت کاربران باید به صورت مداوم و مستمر باشد، در این صورت می توان تعداد سکه ها را افزایش داد.

صفر تا صد کسب درآمد از طریق همستر کامبت:

ایردراپ همستر کامبت از همان ابتدا اعلام کرد، که در بستر شبکه بلاکچینی تون عرضه خواهد شد. در واقع این توکن از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. ساده ترین شیوه ها برای کسب درآمد از طریق همستر معرفی شده اند. همچنین تسک های روزانه به کسب بیش از ۶ میلیون سکه در روز کمک خواهد کرد. همچنین برای کاربران جوایز روزانه نیز در نظر گرفته شده است. در روز دهم کاربر می تواند بیش از ۵ میلیون سکه را جمع آوری کند. علاوه بر افزایش تعداد سکه ها، باید کارت های بازی را نیز یکی پس از دیگری ارتقا داد. در غیر این صورت همستر کامبت جوایز محدودتری را برای کاربر در نظر خواهد گرفت. همچنین این ایردراپ برای کاربرانی که بیش از ۱۰ نفر عضو جدید را معرفی می کنند؛ جوایز استثنایی را در نظر گرفته است. سود حاصل از زیرمجموعه گیری به نفع کاربران است. همچنین برای کسب درآمد حقیقی می توان در طول روز بارها ضربه زد.

استفاده از برنامه های خاص برای کلیک زدن به صورت غیر فیزیکی موجب مسدود شدن حساب کاربری خواهد شد. برای حفظ دارایی خود حتما یک اکانت جدید در wallet ایجاد کند. با رعایت تدابیر امنیتی می توان بیشترین میزان از سکه را به دست آورد. 

منبع:ایونا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما