وام فوری 300 میلیونی از این بانک با اقساط 36 ماهه / متقاضیان عجله کنند

اقتصاد 100- در طرح پویا شهر بانک شهر مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن تا ۷۰ درصد سپرده خود، تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه دریافت کنند. بانک شهر برای طرح تسهیلاتی پویا شهر، کف مبلغ وام فوری را ۵۰ میلیون تومان و سقف آن را نیز ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. البته نکته مهم درباره طرح مزبور این است که پرداخت این تسهیلات به بودجه شعب بانک شهر بستگی دارد و ممکن است همه شعبه‌های این بانک، این تسهیلات را پرداخت نکنند.

وام فوری 300 میلیونی از این بانک با اقساط 36 ماهه / متقاضیان عجله کنند

متقاضیان دریافت این وام در اولین قدم باید حساب قرض الحسنه افتتاح و در آن سپرده‌گذاری کنند. شایان ذکر است رقم سپرده در بانک شهر مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند از موجودی آن استفاده کند. نکته دیگر درباره سپرده و مبلغ وام این است که وام‌گیرنده می‌تواند تا ۷۰ درصد مبلغ سپرده از بانک شهر تسهیلات دریافت کند.

برای ضمانت این تسهیلات نیز متقاضی باید ضامن رسمی یا گواهی کسر از حقوق ارائه کند. به علاوه، متقاضیانی که به شبکه بانکی بدهکارند یا چک برگشتی دارند، نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک شهر چقدر است؟

پس از دریافت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک شهر، با احتساب نرخ سود ۲۳ درصدی و زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ماهانه ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان به بانک خواهد بود. جمع اقساط طرح پویا شهر نیز در پایان مدت سررسید به ۴۱۸ میلیون و ۱۸۴ هزارتومان می‌رسد. به علاوه، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی، به عنوان هزینه‌های جانبی از وام‌گیرنده دریافت خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت که به صورت کاروانی و یا انفرادی قصد تشرف به زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین ۱۴۰۳ را دارند، مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

دانشجویان برای اعزام به پیاده‌روی اربعین درخواست خود را به بخش فرهنگی دانشگاه ارائه می‌دهند و طی فرایندی فرم دانشجویان برای دریافت وام پیاده‌روی اربعین به صندوق رفاه دانشجویان ارائه می‌شود.

همچنین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در شهر نجف و کربلا مستقر و خدمات اسکان و غذای رایگان را به دانشجویان ارائه خواهد داد. این خدمات ویژه کاروان‌های گروهی دانشجویان است.

دانشگاه‌هایی که کاروان‌های گروهی به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌کنند با اعلام به ستاد عتبات دانشگاهی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

لازم به ذکر است این خدمات به دانشجویانی که به صورت انفرادی به زیارت اربعین می‌روند (به دلیل تعداد زیاد و مشخص نبودن زمان سفر) قابل ارائه نیست.

در حال حاضر شرایط تسهیلات پیاده‌روی اربعین به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌ها در حال ارسال لیست دانشجویان برای هماهنگی با صندوق رفاه دانشجویان هستند.

همچنین براساس توافق ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، مقرر شده که دانشگاه‌ها برای دانشجویانی که به صورت کاروانی مشرف می‌شوند، بابت ایاب ذهاب از شهر محل تحصیل تا مرز تمهیداتی بیاندیشند.

منبع:اندیشه قرن

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما