سقوطی شدید در کمین بازار رمزارزها است!

اقتصاد 100- هنریک زبرگ، چهره سرشناس فعال در حوزه اقتصاد، پیش‌بینی کرده است که در ماه اکتبر سال جاری میلادی، زمزمه‌های اولیه رکود بزرگ اقتصادی به گوش برسد. او سرسختانه بر این باور است که بازار رمزارزها و دیگر بازارهای خرد در ماه اکتبر به سقف‌های تاریخی خود می‌رسند و موجی از هیجان در میان خریداران به راه می‌افتد، اما در ادامه سقوطی سخت در انتظار این بازارها خواهد بود.

سقوطی شدید در کمین بازار رمزارزها است!

زبرگ اعتقاد دارد که ما در آستانه یک فروپاشی بزرگ اقتصادی چشم‌گیر در اقتصاد غرب هستیم و قرار است نسخه‌ای مشابه با رکود بزرگ سال ۱۹۲۹ به وقوع بپیوندد. او معتقد است که درست پیش از وقوع این رکود، دارایی‌هایی همچون بیت کوین به قله تاریخی تازه‌ای برسند. او پیش‌بینی می‌کند که سقف بیت کوین در این چرخه به ۱۲۰,۰۰۰ دلار می‌رسد و پس از آن به ورطه سقوط می‌افتد.

زبرگ پیش‌تر چندین بار دست به تعدیل پیش‌بینی‌های خود زده است. او نخست گفته بود که انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ رد پای رکود بزرگ در بازار مشاهده شود، سپس زمان پیش‌بینی خود را تا اوت ۲۰۲۴ تمدید کرد و اکنون می‌گوید این واقعه تا ماه اکتبر رخ خواهد داد.

زبرگ بر اساس تحلیل امواج الیوت دست به پیش‌بینی می‌زند. او فازهای مختلف بازار سهام را دسته‌بندی کرده است و می‌گوید که در انتهای فاز پنجم، بازار با سقوطی شدید مواجه می‌شود و دست‌کم ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست می‌دهد.

منبع:تکنو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما