چگونه وام خرید کالای 100 میلیون تومانی از این بانک دریافت کنیم؟

اقتصاد 100- یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک تجارت، وام خرید کالای کالانو است. این وام در مبالغ 20 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومانی ارائه می‌شود که برای دریافت آن نیازی به سپرده‌گذاری نیست و متقاضی می‌تواند با داشتن چک دیجیتال، سفته الکترونیکی یا ارائه مدارک اعتبارسنجی، این وام را دریافت کند.

چگونه وام خرید کالای 100 میلیون تومانی از این بانک دریافت کنیم؟

معرفی طرح کالانو و جزئیات آن

وام کالانو بانک تجارت تسهیلات کارت اعتباری یا همان خرید کالا است که شخص وام گیرنده می‌تواند با استفاده از آن از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک تجارت خرید کند. فروشگاه‌‌های طرف قرارداد در این تسهیلات شرکت‌های پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک هستند.

بانک تجارت برای این وام که در مبالغ 20 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومانی اعطا می‌شود، نرخ سود را 23 درصد اعلام کرده است. مدت زمان بازپرداخت این وام نیز 24 ماهه است. همچنین ضمانت‌های لازم برای دریافت وام، از طریق اعتبارسنجی انجام می‌شود.

از دیگر شرایط طرح کالانو بانک تجارت می‌توان به نداشتن سابقه چک برگشتی متقاضی و بدهکار نبودن او به بانک، اشاره کرد. همچنین این وام به افرادی که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده کرده باشند، تعلق نمی‌گیرد.

اقساط وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

در صورت دریافت وام 100 میلیون تومانی، وام‌گیرنده باید در مدت 24 ماه، در هر قسط مبلغ پنج میلیون و 237 هزار تومان به بانک پرداخت کند. جمع مبالغ پرداختی نیز در پایان مدت بازپرداخت به 126 میلیون و 745 هزارتومان خواهد رسید.

شایان ذکر است وام‌گیرنده باید یک میلیون و 100 هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی اعم از هزینه تشکیل پرونده،‌ اعتبارسنجی و آبونمان سالیانه کارت اعتباری، به بانک تجارت بپردازد.

منبع:تجارت نیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما