کدام مناطق تهران با 500 میلیون تومان خانه رهن کنیم +جدول

اقتصاد 100- بررسی پلتفرم‌های آنلاین معاملات مسکن و فایل‌های اجاره در تهران نشان می‌دهد که تعداد فایل‌های مشکی(در محدوده میانگین منطقه) و سبز(پایین‌تر از میانگین منطقه) نسبت به فایل‌های قرمز(بالاتر از میانگین منطقه) پیشی گرفته است؛ آنطور که به نظر می‌رسد برخی از موجران نسبت به قیمت‌های پیشنهادی در ابتدای فصل تابستان عقب‌نشینی کرده‌اند.

کدام مناطق تهران با 500 میلیون تومان خانه رهن کنیم +جدول

همانطور که واسطه‌های ملکی در دو ماه اخیر گفتند: قیمت‌های پیشنهادی به مستاجران بالاتر از توان پرداختی مستاجران بود؛ این امر منجر به افزایش تمدید قراردادها و یا کوچ آنها به مناطق پایین‌تر و یا به سمت حاشیه‌های تهران شده است.

برخی نیز، از معیارهای خود و امکاناتی مانند متراژ بالا، آسانسور و انباری صرف‌نظر کرده‌اند تا بتوانند با بودجه خود آپارتمانی را اجاره کنند.

اما با 500 میلیون تومان در تهران در چه نقاطی و چه واحدی را می‌توان اجاره کرد؟ مشاهدات نشان می‎‌دهد، با این بودجه می‌توان واحدی با متراژی تا 90 مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد.

گفتنی است امکان رهن کامل یک واحد نوساز با این مبلغ وجود دارد، برای مثال در محله نظام آباد، برای رهن کامل آپارتمانی 41 متری، نوساز، دارای آسانسور و پارکینگ و یا در محله تهرانپارس، برای رهن کامل واحدی 65 متری و 2 سال ساخت، بدون آسانسور و پارکینگ، 500 میلیون تومان تعیین شده است.

منبع:اکوایران

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما