اولویت اقتصادی دولت جدید

اقتصاد 100- اولین و مهمترین کار دولت چهاردم انتخاب تیم قوی، پاکدست، صادق، اهل شفافیت، با دانش، شایسته، متعهد به وعده‌های رییس جمهور منتخب و هماهنگ است. مردم در همان یکماه اول منتظرند ببینند که چه تیمی تشکیل می‌شود اگر این تیم خوشنام نباشند و یا مساله‌ای داشته باشند در سطح عقلانیت پایین تر از متوسط جامعه باشند، خیلی‌ها رای خود را از رییس جمهور پس می‌گیرند و در ادامه راه همراهی نمی‌کنند و اگر این سرمایه‌های اجتماعی نیمه مانده هم پشت کنند انوقت رییس جمهور و حکومت ضعیف‌تر می‌شود و امیدها به آینده از دست می‌رود و اقتصاد نیز رو به افول می‌رود.

اولویت اقتصادی دولت جدید

با انتخاب این تیم آنوقت حل مهمترین مسایل کشور دنبال می‌شود. اقتصاد ما نیاز به رشد اقتصادی بالا دارد که با عقلانیت و حکمرانی قوی قابل تحقق است، ارتباط بیشتر با دنیای دروازه های فرصت را بر ما می گشاید. رشد سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی لازم است و نحوه سیاستگذاری باید به نحوی باشد که تقاضای سرمایه گذاری افزایش یابد و از امکانات و منابع فیزیکی و سرمایه انسانی بیشتر استفاده شود اینجا جای پیشرفت زیادی داریم.
کاهش تورم از مسیر انضباط مالی و افزایش منابع بودجه با رفع تحریم اگر حاصل شود فشار بیشتر بر تولید نمی‌آورد و رکود ایجاد نمی کند. ادامه سیاست انقباضی پولی دیگر به صلاح نیست چرا که در بازار رکود ایجاد کرده است.
شفافیت و کاهش فساد مهمترین چیزی است که به اعتماد و همراهی مردم می افزاید و انگیزه ها برای تولید و ارایه خدمات و بهبود بهره‌وری  را افزایش می‌دهد و نشاط اجتماعی ایجاد می‌کند.
حل ناترازی ها و کمبودهای متعدد حقیقی و مالی در اقتصاد از مسایل مهم است که با روابط بیشتر با دنیا، تصمیمات بهتر و کاهش هزینه‌های تصمیمات نابه جا، کاهش هدر رفت‌ها و افزایش کارایی، جذب تکنولوژی و سرمایه‌گذاری و در پی آن اصلاح تدریجی قیمتی قابل دستیابی است.
مسائل اجتماعی و سیاسی تاثیرات زیادی بر اقتصاد دارند لذا دولت چهاردهم باید مردم را با سیاست‌های عاقلانه همراه کند و علیه قشر عمده مردم تصمیم نگیرد.
ساختارهای رقابتی و ایجاد فرصت‌های برابر و حاکمیت برابر قانون نیاز امروز اقتصاد و کشور ماست.
برگرداندن اعتماد با عمل به وعده‌ها و تصمیم از روی عقلانیت و مشورت‌پذیری و شنیدن خواسته ها و صدای همه مردم و پاسخگویی مهمترین شرط برای پیشرفت اقتصاد کشور خواهد بود.

منبع:آرمان امروز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما