روحانی به جلیلی: اگر شهامتش را داری با خود من مناظره کن/ چه کار کردی برای کشور؟ چی به دست آوردی جز قطعنامه؟

روحانی در واکنش به اعاهای سعید جلیلی ، نامزد انتخایات راست جمهوری گفت: ۶ سال رفت برای مذاکره فقط برای جای مذاکره بحث کرد که مذاکره دور بعد بغداد باشد یا آلماتی باشد؟ چه کار کردی برای کشور؟

روحانی به جلیلی: اگر شهامتش را داری با خود من مناظره کن/ چه کار کردی برای کشور؟ چی به دست آوردی جز قطعنامه؟

به گزاش اقتصاد 100، حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم، در بخشی از پیام خود در پاسخ به ادعاهای نادرست و آمار غلط سعید جلیلی، یکی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره‌های اخیر، خطاب به او گفت: اگر می‌خواهی راجع به دولت روحانی و تدبیر و امید صحبت کنی، اگر شهامتش را داری با خود من مناظره کن. به دروغ می‌گویند تورم در دولت دوازدهم ۶۰ درصد بوده است. دولت را با تورم ۳۶.۴ درصد و رشد اقتصادی ۴ درصد تحویل دادیم البته سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ رشد اقتصادی ما ۷.۶ درصد بوده است. از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در مسکن مهر نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد در دولت تدبیر و امید ساخته شده است.

روحانی درباره این نامزد انتخابات گفت: ۶ سال رفت برای مذاکره فقط برای جای مذاکره بحث کرد که مذاکره دور بعد بغداد باشد یا آلماتی باشد؟ چه کار کردی برای کشور؟ چی به دست آوردی جز قطعنامه، جز مردم را فقیرتر کردن، بیچاره‌تر کردن؟ شما ببینید سال ۹۰ و ۹۱ وضع اقتصادی مردم به خاطر همین تحریم‌ها و قطعنامه‌ها به کجا رسید، مردم چه وضعی پیدا کردند؟ دلار چند برابر شد؟ در آن دو سال آخر سکه چند برابر شد؟ این وضعی بوده که در سه سال برای مردم پیش آوردند و یک عامل اصلی مقصر در دولت سیزدهم همین آقا بوده، نگذاشته برجام را هم به ثمر برسانند و چنین شرایط و وضعیتی برای مردم پیش آمده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما