دولت با این خبر خیال متقاضیان را راحت کرد

اقتصاد 100- در نشست خبری مشترک اعضای دولت سیزدهم که امروز (دوشنبه ۴ تیر ماه) در ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد، مهرداد بذرپاش اظهار داشت: در آغاز فعالیت دولت سیزدهم، حجم ترانزیت کشور ۵.۶ میلیون تن بوده است و در طول سال ۱۴۰۲ به نسبت ۱۶.۳ درصد افزایش یافته است، که نشان دهنده رشد ۱۰.۷ میلیون تنی است.

دولت با این خبر خیال متقاضیان را راحت کرد

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ترانزیت ریلی و جاده‌ای نیز نسبت به ابتدای دولت سیزدهم رشد ۱۹۱ درصدی داشته که نشان از وضعیت مطلوب در این بخش است.​

وی به ترانزیت جاده‌ای اشاره کرد و افزود: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم حجم ترانزیت جاده‌ای ۴.۷ میلیون تن و در سال ۱۴۰۰ این رقم به ۹.۳ میلیون تن رسید. در سال ۱۴۰۱هم همین رقم را شاهد بودیم، اما در سال گذشته با رشدی مطلوب همراه بود و حجم ترانزیت جاده‌ای کشور به ۱۴.۷ میلیون تن رسید.

۵۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است

بذرپاش تصریح کرد: از یک میلیون قطعه زمینی که قرار بود در طرح  نهضت ملی مسکن  واگذار شود، حدود ۶۰۰ هزار قطعه واگذار شده است.

وزیر راه و شهرسازی به جزییات طرح نهضت ملی مسکن اشاره و بیان کرد: در دولت سیزدهم ساخت دو میلیون و ۶۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده که ۵۶۰ هزار واحد مسکونی تحویل مردم شده است.

۵۶۰ هزار واحد مسکن ملی تحویل متقاضیان شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵۶۰ هزار واحد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن سراسر کشور از مجموع ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد در حال احداث تقدیم مردم شده است.

مهرداد بذرپاش روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در لرستان اظهار کرد: یکی از طرح ها و اقدامات خوب دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید نهضت ملی مسکن بود که با شتاب خوبی در سراسر کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به تامین زمین این طرح افزود: تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از ۱۰۰ هزار هکتار عبور کرد و این یک رکورد تاریخی در بخش مسکن پس از انقلاب اسلامی است.

بذرپاش در خصوص استان لرستان تصریح کرد: ۲ هزار هکتار زمین در لرستان تامین شده اما نیاز استان سه هزار هکتار است و مابقی نیز به سرعت تامین می شود.

وی با اشاره به افتتاح سه هزار و ۱۹۱ واحد مسکن در بخش های شهری و روستایی در لرستان ادامه داد: هم زمان عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۳۴۸ واحد نهضت ملی مسکن و واگذاری یک هزار قطعه زمین در این استان آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش روستایی نیز از ۵۵۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده حدود ۳۰۰ هزار واحد تحویل مردم شده و هدف گذاری در این دولت تحویل یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان امسال بود که تاکنون ۶۰۰ هزار قطعه تامین و ۱۰۰ هزار قطعه از این مجموع به متقاضیان روستاها تحویل شده است.

بذرپاش عنوان کرد: تامین زمین برای مردم، اتمام واحدهای آغاز شده و تحویل واحدها یکی از برنامه های دولت بعدی باید باشد تا متقاضیان این طرح هرچه سریعتر صاحب مسکن شوند.

وی در خصوص طرح  مسکن مهر  گفت: از ۲۴۰ هزار مسکن رسیده به این دولت بیش از ۱۳۸ هزار مسکن به اتمام رسیده و بخش زیادی از مابقی نیز تا پایان امسال تحویل خواهد شد.

منبع:گسترش نیوز

 
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما