خبر مهم برای حواله‌ داران پژو پارس

اقتصاد 100- سال گذشته، ایران خودرو مدل سورن پلاس با موتور XU۷P را به عنوان جانشین پژو پارس معرفی و اعلام کرد.

خبر مهم برای حواله‌ داران پژو پارس

این اعلام ضمن اعلام توقف تولید پژو پارس تا پایان سال ۱۴۰۳ بود. با این حال، پس از مذاکرات مکرر ایران خودرو با سازمان ملی استاندارد، تولید پژو پارس ادامه یافت، اما حالا زمان مانده تا خروج این سدان جذاب از خط تولید تنها چند روز است. قبلاً ایران خودرو پیشنهاد تبدیل پژو پارس به سورن پلاس XU۷P را مطرح کرده بود، اما این طرح توسط خریداران حمایت نشد و عملاً هیچ کس در آن طرح شرکت نکرد.

حال که چیزی تا توقف تولید پژو پارس نمانده، ایران خودرو بسته تخفیفی ۱۵ میلیونی به همراه وام ۱۰۰ میلیونی برای حواله‌داران پژو پارس تدارک دیده ست تا در صورت تمایل بتوانند از آن استفاده کرد و سورن پلاس جدید را به جای پارس خریداری کنند. برای اطلاع از جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی برای حواله داران پژو پارس و همچنین قیمت پژو پارس و قیمت سورن پلاس XU۷P می‌توانید سری به ادامه مطلب بزنید.

وام ۱۰۰ میلیونی برای حواله داران پژو پارس

​بازهم همان ماجرای سال گذشته با نزدیک شدن به موعد توقف تولید پژو پارس در شرف وقوع است. برخی از متقاضیان پژو پارس که هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته، از بایت تحویل خودرو خود نگران‌اند و با توجه به تجربه سال گذشته، این نگرانی بیشتر هم شده است.

شرایط تبدیل پژو پارس به سورن پلاس XU۷P

حواله‌ داران پژو پارس یک پیشنهاد جدید از سمت ایران خودرو دریافت کرده پکه به موجب آن می‌توانند مابه‌التفاوت قیمت سورن پلاس XU۷P را جبران کنند. این شرکت ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون سود به همراه ۱۵ میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته که از حق نگذریم پیشنهاد وسوسه‌انگیزی است.

البته لازم به ذکر است که این طرح بیشتر برای راضی نگه داشتن خریداران پژو پارس و در حالت کلی تفاوت قیمتی بین دو مدل خودرو فقط ۵ میلیون تومان است. با درنظر گرفتن این وام ۱۰۰ میلیونی، خریداران در زمان موعد تحویل فقط باید ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت کنند. جزئیات قیمت هردو خودرو با دیگر شرایط را می‌توانید در جدول زیر مشاده کنید:

نام خودرو پارس XU7P سورن پلاس XU7P
قیمت نهایی ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تسهیلات ۰ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (بدون بهره)
تخفیف ۰ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پرداختی خریدار هنگام تحویل ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

ایران خودرو این بار شرایط مناسبی را برای طرح جایگزینی درنظر گرفته است و احتمال می‌رود که با توجه به آپشن‌ها و امکانات بیشتر سورن جایگزین پژو پارس، بسیاری از خریداران پارس از این طرح استقبال می‌کنند. از جمله آپشن های سورن پلاس XU۷P می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کنترل پایداری الکترونیکی

    مولتی مدیا با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو

    سنسور پایش فشار تایرها (TPMS)

    طراحی ظاهری به روزتر

    پوزیشن لایت

    کنترل حرکت در سربالایی

    کنترل کشش

 
منبع:گسترش نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما