قیمت هایما با سکوت مطلق در بازار آزاد تهران درجا زد+جدول به روز قیمت

اقتصاد 100- بازار آزاد خودرو‌های هایما درشاهد ثبات کامل قیمت بود و هیچ‌کدام از مدل‌ها نوسانی را تجربه نکردند

قیمت هایما با سکوت مطلق در بازار آزاد تهران درجا زد+جدول به روز قیمت

این رکود در حالی رخ داده که قیمت دلار در روز‌های اخیر با نوساناتی همراه بوده و انتخابات ریاست جمهوری نیز در پیش است.

قیمت هایما در بازار آزاد تهران امروز 

قیمت هایما با سکوت مطلق در بازار آزاد تهران درجا زد

 

اما چرا بازار هایما ناگهان ساکن شده است؟

کارشناسان دلایل مختلفی را برای این موضوع مطرح می‌کنند. برخی معتقدند که افزایش قیمت‌های اخیر باعث شده تا تقاضا برای خرید خودروهای هایما کاهش پیدا کند. برخی دیگر نیز عدم عرضه جدید این خودروها از سوی ایران خودرو را عامل این رکود می‌دانند.

کدام دلیل درست‌تر است؟

به نظر می‌رسد که هر دو عامل در این موضوع نقش داشته باشند. از یک طرف، افزایش قیمت‌ها قدرت خرید مردم را کاهش داده و از طرف دیگر عدم عرضه جدید باعث شده تا بازار با کمبود خودرو مواجه شود.

اما این رکود تا کی ادامه خواهد داشت؟

پیش‌بینی آینده بازار کار آسانی نیست. اگر قیمت دلار دوباره افزایش پیدا کند، احتمالا قیمت خودروهای هایما نیز افزایش خواهد یافت. از طرف دیگر، اگر ایران خودرو عرضه جدیدی به بازار داشته باشد، ممکن است شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

کدام مدل هایما محبوب‌ترند؟

در حال حاضر، هایما S۷ محبوب‌ترین مدل این برند در بازار آزاد تهران است. قیمت این خودرو در حال حاضر ۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است. هایما S۵ نیز مدل دیگری است که مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. قیمت این خودرو در حال حاضر ۱ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان است.

هایما ۸S و هایما X۷ نیز از دیگر مدل‌های این برند هستند که در بازار آزاد تهران به فروش می‌رسند. قیمت هایما ۸S در حال حاضر ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و قیمت هایما X۷ نیز ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان است.

منبع:آفتاب نو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما