به ساده ترین روش وام قرض الحسنه دریافت کنید

اقتصاد 100- شرایط دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران به ساده ترین روش، عنوان موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

 به ساده ترین روش وام قرض الحسنه دریافت کنید

در این گزارش علاوه بر مطالعه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران می توانید به سایت بانک مهر ایران qmb.ir مراجعه نماید.

بر اساس مجوز بانک مرکزی ، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقوقی با اولویت شرکت‌های خرد و دانش‌بنیان این تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.

این این تسهیلات ۷۵۰ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۳ به ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و شرکت‌های مختلف می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است افزایش سقف این تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تغییری در سایر شرایط دریافت این تسهیلات از این بانک ایجاد نمی‌کند.

متقاضیان لازم است موارد مختلف همچون ایجاد معدل حساب و ارائه تضامین مناسب با این تسهیلات درخواستی را رعایت کنند.

همچنین بر اساس مجوز بانک مرکزی، از این پس بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران مجاز است به مشتریان حقیقی خود تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان این تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.

گفتنی است این مصوبه صرفاً مربوط به این تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور است.

افزایش این تسهیلات بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان، ‌در حالی است که این سقف در سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان بود.

۱- مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان اعلام شده است.

۲- کل سود این تسهیلات به ۴۸ میلیون تومان می‌رسد.

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام 300 میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند، می‌توانند از طرح «اعتبار در حساب جاری» این مجموعه بهره ببرند. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

افرادی که به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه، میانگین حساب 3 تا 12 ماهه ایجاد کنند. ضمنا این افراد باید ضامن رسمی داشته باشند و بتوانند معادل 4 درصد کارمزد این تسهیلات را بپردازند. مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به زمان خواب سپرده متفاوت است و بین 24 تا 48 ماه تغییر می‌کند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد اعلامی و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، افراد باید توان پرداخت اقساط 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان در هر ماه را داشته باشند. کل سود تسهیلات مذکور به 30 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 330 میلیون تومان اعلام شده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام 100 میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل 800 هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت 36 ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه 3 میلیون و 30 هزار و 303 تومان قسط بدهند. کل سود این وام به 8 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 108 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است.

تبلیغ
«کارت ویژه نکسو» جایگزین کارت‌های بانکی✅ با 26% سود روزشمار

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما