7 نکته مهم که متقاضیان این محصولات در بازار خودرو باید بدانند

اقتصاد 100- گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات، برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام به پیش فروش برخی محصولات خود کرده که نکاتی در این باره وجود دارد.

7 نکته مهم که متقاضیان این محصولات در بازار خودرو باید بدانند

نکات مهم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با محصولات سایپا

  1. این طرح جایگزینی از ساعت ۱۰ صبح امروز  شنبه ۱۹ خرداد آغاز شده و تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ و به مدت یک هفته ادامه دارد.
  2. متقاضیانی که در بهمن سال گذشته در این طرح ثبت نام کرده و اطلاعات خود را به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال کرده‌ و حائز شرایط مشارکت در این طرح بوده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام خودروهای عرضه شده در این طرح اقدام کنند.
  3. گروه سایپا در این طرح 3 خودرو اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC  را عرضه کرده است.
  4. تحویل این خودروها در مهرماه سال جاری عنوان شده است.
  5. حائزین شرایط بعد از دریافت پیامک از سوی شرکت سایپا می‌توانند با مراجعه به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به انتخاب نوع خودرو، ثبت نام و واریز پیش پرداخت اقدام کنند.
  6. آغاز فرآیند ثبت نام پس از رویت و تایید اقرارنامه امکان پذیر بوده و حداکثر مهلت تکمیل فرآیند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات لازم یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی یعنی حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۳عنوان شده است.
  7. در صورت واریز وجه پیش پرداخت و عدم اقدام لازم برای اسقاط خودرو و اخذ تاییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت مذکور، ثبت نام و واریز وجه منتخبین باطل و مبلغ واریزی بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

منبع:کاماپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما