5 شغل با حقوق بالای 40 میلیون تومان در تهران / شایعه یا واقعیت ؟!

اقتصاد 100- 5 فرصت شغلی با حقوق بالا 40 میلیون تومان در تهران را معرفی می‌کند.

5 شغل با حقوق بالای 40 میلیون تومان در تهران / شایعه یا واقعیت ؟!

استخدام ویدیوگرافر و تدوین‌گر

یک آژانس تبلیغاتی به دنبال استخدام ویدیوگرافر و تدوین‌گر با حقوق 45 میلیون تومان است. جویندگان شغل برای شروع این همکاری باید بر premiere و after effects مسلط بوده و وظیفه ضبط و تدوین ویدیوهای تبلیغاتی و مستند مخصوص فضای سوشال را برعهده بگیرد. همچنین ایده‌پردازی و سناریونویسی خلاق، کارگردانی و برنامه‌ریزی تولید نیز از وظایف این فرد خواهد بود.

استخدام مدیر توسعه نرم افزار

یک موسسه دانش بنیان خدمات مدیریت و فناوری رشد به دنبال استخدام مدیر توسعه نرم افزار با بیش از 6 سال سابقه کاری و حقوق 40 میلیون تومان است. فرد مورد نظر این شرکت باید مسئولیت راهبری بخش طراحی و تولید نرم‌افزار را به عهده بگیرد. در این موقعیت شغلی، فرد در همه جنبه‌های پروژه از برنامه‌ریزی، اجرا تا نظارت و مستند‌سازی نقش دارد.

استخدام مدیر مرکز خرید

یک مرکز خرید بزرگ در شهر تهران به دنبال استخدام مدیر برای این مرکز خرید است. فرد مورد نظر برای تصدی این شغل به 10 سال سابقه کاری مرتبط نیاز دارد و 40 تا 50 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. سابقه کار مدیریتی در صنعت خرده فروشی، مراکز خرید و فروشگاه‌ها نیز حائز اهمیت بوده و فرد باید از تعهد، نظم و روابط عمومی بالا برخوردار باشد.

استخدام مدیر اجرایی

یک آموزشگاه فنی و حرفه‌‌ای برای استخدام مدیر اجرایی اقدام کرده و برای این موقعیت شغلی 40 تا 50 میلیون تومان حقوق در نظر دارد. برای شروع این همکاری برخورداری از 5 سال سابقه کاری و همچنین سابقه کاری مدیریتی ضروری اعلام شده و فرد باید وظایفی چون تدوین برنامه و استراتژی در راستای اهداف سازمان، بررسی وضعیت و تحقق اهداف و برنامه‌ها را به عهده بگیرد.

استخدام مهندس برق

شرکتی که در صنعت فولاد فعالیت دارد مهندس برق با حقوق 40 تا 50 میلیون تومان استخدام می‌کند. برای شروع همکاری با این شرکت فرد به مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق، 10 سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه و همچنین سابقه کار در زمینه پلنت‌های صنعتی به ویژه در صنعت فولاد نیاز دارد. تسلط به زبان انگلیسی نیز برای تصدی این شغل مهم است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاغل مورد نیاز شرکت‌های بزرگ در بهار و تابستان 1304 می‌توانند به سایت‌های شغل یابی اینترنتی همچون جاب ویژن، جابینجا، ای استخدام، ایران تلنت و غیره مراجعه کنند.

منبع:کاماپرس

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما