جدیدترین قیمت خودروی رسپکت پرایم در اردیبهشت ماه + قیمت صفر و مدل 1402

اقتصاد 100- خودروی رسپکت جدیدترین تولید بهمن خودرو است که حدود یک ساله در بازار ایران حضور دارد. به همین دلیل مدل‌های کارکرده آن نیز بیشتر از یک سال پیمایش نداشته‌اند، به همین دلیل تفاوت قیمت خودروهای کارکرد و صفر آن چندان زیاد نیست.

جدیدترین قیمت خودروی رسپکت پرایم در اردیبهشت ماه + قیمت صفر و مدل 1402

از طرف دیگر گروه بهمن سال گذشته با تغییراتی مانند دسته دنده الکتریکی، کلاستر دیجیتال و همچنین سیستم ترمز امکانات بیشتری را برای راننده‌ها به وجود آورد. براساس این تغییرات رسپکت پرایم یا رسپکت دو سیستم پایداری بهتری نسبت به نمونه قبلی دارد. همچنین خریداران از طریق کلاستر دیجیتال اطلاعات بیشتری درباره خودرو و رانندگی دریافت می‌کنند.

مشخصات فنی خودرو رسپکت پرایم 1402-کاماپرس

رسپکت پرایم 1403 صفر

این خودروی صفر کیلومتر در اردیبهشت ماه با قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده‌است. سند این خودرو آزاد است و حدود 11 ماه بیمه دارد.

رسپکت پرایم 1402 کارکرده

این خودرو که حدود 40 هزار کیلومتر پیمایش داشته با قیمت یک میلیارد و 450 میلیون تومان عرضه شده‌است. این خودرو فاقد ایراد فنی و لک روی بدنه است.

رسپکت تیپ یک مدل 1402

این خودرو که 4 هزار کیلومتر پیمایش داشته‌ است، بیمه بدنه کامل دارد و در حال حاضر با قیمت یک میلیارد و 450 میلیون تومان معامله می‌شود.

رسپکت تیپ یک مدل 1402

این خودرو با 2 هزار کیلومتر پیمایش با قیمت یک میلیارد و 440 میلیون تومان آگهی شده‌است. این خودرو بهمن 1402 تحویل خریدار شده و از نظر فنی و بدنه سالم است.

مشخصات فنی رسپکت پرایم

این خودرو با حجم موتوری 1.5 لیتری و 4 سیلندر توربو شارژ، شتابی 10.5 ثانیه ای دارد. رسپکت پرایم حداکثر سرعتش 190 کیلومتر است و به ازای هر 100 کیلومتر حدود 7.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

آپشن های رسپکت پرایم

این خودرو دارای سانروف، فرمان کمک برقی، گرم‌کن صندلی، تهویه الکتریکی، استارت دکمه‌ای، سنسور باران، قابلیت روشن کردن خودرو از روی ریموت، سامانه کنترل پایداری، نورپردازی کابین است.

منبع:کاماپرس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما