وعده برند چیست؟
وعده برند ارزش یا تجربهای است که مشتریان یک شرکت میتوانند انتظار داشته باشند هر بار که با آن شرکت تعامل میکنند دریافت کنند. هرچه یک شرکت بیشتر بتواند به آن وعده عمل کند، ارزش برند در ذهن مشتریان و کارمندان قویتر میشود.
بالاخره، یک وعده برند را میتوان به این فرمول ساده تقسیم کرد: چه کاری را برای چه کسی انجام میدهید؟
من ادعا نمیکنم که فرآیند ایجاد یک وعده برند ساده است، در واقع بسیار دشوار است.
اما اگر آنچه را که شرکت شما را خاص میکند در نظر بگیرید میتوانید وعده برند موثری ایجاد کنید تا شما (برند شما) را با مشتریان و کارمندانتان مرتبط کند.
ارسال نظر