خودروها دارای ۳ پلاک می شوند

اقتصاد 100- سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران گفت: نوروز امسال یک ویژگی خاصی دارد این است که با ماه رمضان تلاقی دارد، امیدواریم بتوانیم در این ماه با بهترین خدمات در خدمت مردم باشیم.

خودروها دارای ۳ پلاک می شوند

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

وی درباره پلاک سوم خودروها هم گفت: پلاک سوم برای خودروها از سال آینده عملی خواهد شد و طرح کنترل مجرمین با پابند و دستبند الکترونیک را در روزهای آینده کلید میزنیم.

سردار رادان با اشاره به لزوم افزایش هزینه تخلف گفت: برآوردی که ما داریم این است که در حوادث حادثه ساز ۱۰ درصد از رانندگان تخلف دارند و این ۱۰ درصد هستند که اراده خود را به دیگران تحمیل می‌کنند و موجب تصادفات می‌شوند و جان آدم‌ها را به خطر می‌اندازند.

فرمانده کل انتظامی گفت: باور ما این است که اگر قیمت تخلفات بالا رود حتما تخلفات کم می‌شود.

رادان تصریح کرد: در گذشته که یک زمان هزینه تخلفات رانندگی زیاد شد، شاهد کم شدن تخلفات و به دنبال آن تصادفات بودیم، اما امروز دیگر این عدد و رقم‌ها بازدارندگی ندارد و باید مجدد تخلفات افزایش پیدا کند.

وی گفت: هدف ما افزایش تمامی تخلفات است، این موضوع را در دولت هم برده‌ایم و توجیه‌های لازم انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی ادامه داد: اساسا هر تخلفی می‌تواند ویترین اجتماعی را بد جلوه بدهد، پارک دوبل پارک، پارک در پیاده روها و ... تخلفاتی هستند که ویترین اجتماعی را زشت می‌کنند.

وی تاکید کرد: بنا داریم موضوع دوربین‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم، یعنی آنها تخلفات را ثبت و برای ما ارسال کنند و به ازای رکوردهایی که ارسال می‌کنند حق الزحمه بگیرند.

منبع:تیترکوتاه



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما