راه‌اندازی سامانه پیامکی برای گزارش مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز

اقتصاد 100-پاداش فوری برای گزارش مراکز استخراج غیر مجاز رمز ارز در نظر گرفته شد.

راه‌اندازی سامانه پیامکی برای گزارش مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز

در اهمیت و ضرورت گزارش‌های مردمی به مسئله افت ولتاژ در شبکه و آسیب به وسایل برقی مشترکان اشاره شد. معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر اعلام کرد که تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز با توان مصرفی ۷۰۰ مگاوات شناسایی و ضبط شده است.

اله داد در مورد فرآیند قانونی استخراج رمزارز گفت که قوانین و مقررات مربوطه به‌طور رسمی تدوین و ابلاغ شده تا علاقه‌مندان بتوانند به‌صورت قانونی و بدون نگرانی در این حوزه فعالیت کنند. تا کنون برای ۲۵۰ انشعاب مجوز استخراج رمزارز صادر شده، اما هنوز افرادی هستند که با سوءاستفاده از انشعاب‌های غیرمجاز به استخراج غیرقانونی پرداخته‌اند.

این فعالیت‌های غیرقانونی فشار مضاعفی به شبکه برق وارد می‌کنند و موجب آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شوند. به منظور مقابله با این موضوع، به افرادی که گزارش‌دهنده این فعالیت‌ها باشند، پاداشی بین یک تا ۲۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد. مقدار پاداش بر اساس تعداد ماینرها و توان برق مصرفی محاسبه می‌شود.

اله داد همچنین بیان کرد که ماینرها عمدتاً به‌صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند. مجری طرح شناسایی و جمع‌آوری مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز تأکید کرد که افرادی که به دنبال کسب درآمد از این حوزه هستند، باید با پرداخت هزینه‌های مشخص شده در دستورالعمل‌ها و قوانین، به‌طور قانونی و در مکان‌های دارای زیرساخت مناسب به استخراج بپردازند.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما