سیاست‌های جدید مسکن/ خواب 13 ساله بازار را آشفته کرد!

اقتصاد 100-دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن اعلام کرده است که با افزایش فعالیت بخش خصوصی در حوزه مسکن، بازار مسکن که طی ۱۳ سال گذشته با رکود مواجه بوده، دوباره رونق خواهد گرفت.

سیاست‌های جدید مسکن/ خواب 13 ساله بازار را آشفته کرد!

فرشید پورحاجت، دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه در سال‌های گذشته بخش خصوصی در بخش ساخت مسکن حضور کم رنگی داشت و همین امر زمینه‌ساز کاهش حجم ساخت و ساز شده بود، گفت: با ورود دولت جدید و تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه طی تابستان در حوزه مسکن شاهد ثبات نسبی بودیم، گفت: این ثبات می‌تواند نویدی برای بخش خصوصی باشد تا بتواند در سرمایه‌گذاری خود برنامه‌ریزی کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور تصریح کرد: باید یک ثبات نسبی در بازار مسکن حاکم باشد و این ثبات تا زمانی که در حوزه تولید وجود نداشته باشد امکان پذیر نیست؛ بنابراین در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در دستور کار باید قرار گیرد.

وی اظهار کرد: طی ۱۳ سال گذشته میزان ساخت و ساز کاهش یافته است و اگر حضور بخش خصوصی در این بخش پر رنگ شود؛ می‌توان امید داشت که بازار ساخت و ساز و در نهایت بازار خرید وفروش رونق بگیرد.

پورحاجت گفت: امیدواریم طی ماه‌های آینده خرید و فروش شرایط بهتری پیدا کند و متقاضیانی که امکان خرید برای آنها فراهم است بتوانند واحد مسکونی مورد نظر خود را بخرند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما