فرمانده کل ارتش پیام صادر کرد

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانان پیامی صادر کرد.

فرمانده کل ارتش پیام صادر کرد

به گزارش اقتصاد100، متن پیام وی به شرح زیر است:

برابر فرامین ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز  یکی از مهم‌ترین عناصر اساسی وظایف و رسالت‌های فرماندهان، مدیران و مسئولان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، توجه به ایمنی و اهتمام به فرهنگ‌سازی برای ارتقاء آن در کلیه سطوح تا پایین‌ترین رده است تا همگان رعایت ایمنی را به عنوان جزئی از مسئولیت‌های محوله بدانند و مانع وقوع سوانح ناگوار و خسارت‌بار شوند.

تک تک آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای تداوم هر چه بهتر ایفای نقش خود، مفهوم جامعه ایمنی را به حد کمال مد نظر قرار داده و برای نیل به آن همچنان باید، هرگونه هزینه‌ای برای ایمنی را نوعی سرمایه‌گذاری و ذخیره‌سازی برای آینده تلقی نموده و آن را اقدامی لازم برای ارتقاء و افزایش توان رزم خود بدانند و با اهتمام بیشتر، ایمنی را جز لاینفک وظایف سازمانی خود محصوب نموده و حفظ ایمنی و محافظت از جان انسان‌ها در اولویت یکم و تجهیزات و ... را به عنوان یک تکلیف عینی تلقی نمایند.

لذا تعمیق اقدام‌های پیشگیرانه ایمنی نظیر حذف عوامل خطرزا و بهسازی محیط کار، شناسایی مخاطرات و برآورد ریسک فرایندهای کاری، گسترش ایمان و اعتقاد کامل به اجرای موازین و مقررات ایمنی، رعایت استانداردها و ...، مبتنی بر همدلی، هم‌زبانی در تمامی سطوح ارتش جمهوری اسلامی ایران، گامی کلیدی و عنصری اساسی در حفظ آمادگی‌های رزمی خواهد بود.

در این راستا، تدوین دستورالعمل‌ها، نظام‌نامه‌ها، استانداردهای ایمنی، برگزاری کمیسیون‌ها، جلسات هم‌افزایی، تمکیل و گسترش شبکه همیاران ایمنی، انجام بازرسی‌ها، نظارت و کنترل‌های مستمر، ارتقاء توانمندی‌ تیم‌های بررسی سانحه، برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی ایمنی و ... اقداماتی موثر تلقی می‌شود.

انتظار می‌رود با تأسی به آیات قرآن کریم در جهت اجرای منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا و تدابیر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه ایمنی با ایجاد همگرایی، همدلی و هم‌زبانی سازمانی در قالب چهارچوب ارائه شده فوق، شاهد توفیقات روزافزون در زمینه حفظ سرمایه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء سطح ایمنی در همه سطوح آن باشیم.

منبع: ایسنا

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما