اسرائیل هشدار گرفت/ پایان نزدیک است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اینکه امروز شاهد مقاومت ملت مظلوم فلسطین پس از ۱۰۵ سال در برابر اشغالگران صهیونیست هستیم، بیان کرد: این روزها شاهدیم بارقه‌های امید و پیروزی یکی پس از دیگری روشن می‌شود.

اسرائیل هشدار گرفت/ پایان نزدیک است

به گزارش اقتصاد100، سردار غلامرضا سلیمانی امروز (جمعه ۳۰ شهریور ماه) در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس در زنجان با بیان اینکه ملت ایران در صد سال اخیر ۲ شهریور ماه را با اتفاق بزرگ تجربه کرده که یکی شهریور ۱۳۲۰ و دیگری شهریور ۱۳۵۹ است، اظهار کرد: در شهریور ۱۳۲۰ کشورمان در سیطره پادشاهی بود و رضاخان مشغول سرکوب قیام‌های مردمی نسبت به نظام سلطه در مناطق مختلف کشور بود و در شهریور ۱۳۲۰ متفقین تصمیم به اشغال کشور گرفتند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۲۰ پادشاه مملکت به عنوان یک فرد دارای سابقه طولانی نظامی در برابر آنان بدون قید و شرط و کوچک‌ترین مقاومتی تسلیم و تبعید شد، ادامه داد: بعد از این واقعه، کشورمان تا سال ۱۳۲۵ در اشغال بود.

سلیمانی در ادامه گریزی به جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس زد و ادامه داد: در شهریور ۱۳۵۹ مردم دلاور کشورمان در دوره انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که تازه مستقر شده بود با رهبری حضرت امام راحل بدون پشتیبانی قدرت‌های بزرگ در برابر رژیم بعثی متجاوز ایستادند، اظهار کرد: قرار گرفتن مردم در کنار سپاه و ارتش در قالب بسیج و حضور آنها در جبهه صحنه نبرد را متحول کرد.

او با یادآوری اینکه دست صدام با پشتیبانی غربی‌ها به خون جوانان ما آلوده است و بایستی حامیان در زمان خودش در برابر وجدان بشریت محاکمه شوند، تصریح کرد: اینها همه واقعیت‌هایی است که فراموش نمی‌شود.

وی با تاکید بر این موضوع که انتخاب ملت ایران نظام جمهوری اسلامی بود و با خون خود از این نظام و انتخابشان پاسداری کردند، متذکر شد: مقاومت ضامن پیروزی ملت‌ها است که خالق این فرهنگ مقاومت حضرت امام راحل بوده و تداوم دهنده آن رهبر معظم انقلاب است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اینکه امروز شاهد مقاومت ملت مظلوم فلسطین پس از ۱۰۵ سال در برابر اشغالگران صهیونیست هستیم، بیان کرد: این روزها شاهدیم بارقه‌های امید و پیروزی یکی پس از دیگری روشن می‌شود.

سردار سلیمانی با یادآوری اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی مانع دستیابی مردم فلسطین به حقوقشان و آزادی بیت‌المقدس نخواهد شد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی علی‌رغم جنایت‌هایش نتوانسته است پیروزی به دست بیاورد و به موفقیتی برسد.

او با بیان اینکه امروز مردم دنیا و وجدان‌های بیدار در کنار مردم فلسطین قرار گرفته‌اند و این مقاومت تحول بزرگی است که با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده است، تصریح کرد: مقاومت متوقف شدنی نیست و صهیونیست‌ها باید بدانند که به پایان خود نزدیک شده‌اند.

منبع: ایسنا

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما