خبر مهم نماینده مجلس درباره اخراج اتباع غیر مجاز

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی کشور امسال برنامه ریزی برای اخراج دو میلیون اتباع غیر مجاز بیگانه انجام شده است البته قوانین نیز در این زمینه باید اصلاح شود .

خبر مهم نماینده مجلس درباره اخراج اتباع غیر مجاز

به گزارش اقتصاد100، ابراهیم رضایی در تشریح بخش ابتدایی دومین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی به استان کرمان گفت: در این جلسه سردار رادان با اشاره به ظرفیت های مرز و اقدامات انجام شده برای امنیت آن تاکید کردند که پلیس باید به سمت هوشمند شدن حرکت کند و این حرکت نیازمند منابع است و استفاده از پابندهای الکترونیکی یکی از مصادیق آن است.

وی افزود: بر اساس اعلام فرمانده انتظامی کشور امسال برنامه ریزی برای اخراج دو میلیون اتباع غیر مجاز بیگانه انجام شده است البته قوانین نیز در این زمینه باید اصلاح شود .

رضایی ادامه داد: فرمانده مرزبانی کشور نیز در این جلسه طی گزارشی اعلام کرد از ابتدای امسال ۷۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه از کشور اخراج شده‌اند و مرزبانی از کشور، نیازمند توسعه و تجهیز است، همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون نیز نکاتی را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت خاطر نشان کرد: بامداد امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در پایگاه هوانیروز استان کرمان با فرماندهان این پایگاه دیدار و گزارش فرماندهان هوانیروز ارتش را در تامین امنیت جنوب شرق کشور استماع کردند.

منبع: خانه ملت

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما