ودیعه نجومی برای اجاره نشینی در این منطقه از غرب تهران

اقتصاد 100- جنت آباد محله‌ای تقریبا مرفه‌نشین در شمال غرب تهران که در منطقه ۵ شهرداری واقع شده است.

ودیعه نجومی برای اجاره نشینی در این منطقه از غرب تهران

محله جنت آباد از شمال به حصارک، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی، از غرب به شهران و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، چهاردیواری و پونک متصل می‌شود. وسعت محله جنت آباد باعث شده که این محله به سه بخش مرکزی، شمالی و جنوبی تقسیم شود. این موضوع باعث شده تا قیمت خانه و اجاره نشینی در این محله تهران در هر یک از این سه قسمت محله متفاوت باشد. در ادامه به بررسی هزینه اجاره مسکن در این محله معروف تهران خواهیم پرداخت.

با ودیعه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۸ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۱۶۲ متری در جنت‌آباد شمالی اجاره کرد.

اگر بودجه‌ای حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری را که هشت سال سن دارد، رهن کامل کنید.

واحد دیگری در جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۶۸ متر، دو اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۸۳ با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۳ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

آپارتمان دیگری در جنت آباد مرکزی با ودیعه ۵۵۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۲ میلیون تومان قابل اجاره است. واحد مذکور ۱۳ ساله و ۱۱۰ متری است.

با ودیعه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌توان یک واحد ۱۲۸ متری با سن بنای ۹ سال را در جنت آباد جنوبی رهن کامل کرد.

خانه‌ای ۸۵ متری ساخت سال ۱۳۸۸ با پول پیش ۸۰۰ میلیون تومان برای اجاره گذاشته شده است. کرایه این واحد نیز ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان است.

برای اطلاع از قیمت اجاره آپارتمان‌های دیگر در محله جنت آباد تهران جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. 

منبع:اکونگار

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما