معرفی بهترین مدل های گرند سیکو برای خاص پسندها

طلا و جواهر اقتصاد 100: برند سیکو یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت است که طرفداران بسیار زیادی دارد و از نسل‌های قبل تا همین الان، افراد بسیاری آن را به عنوان انتخاب اصلی خود برگزیده‌اند.

معرفی بهترین مدل های گرند سیکو برای خاص پسندها

 این ساعت بعد از موفقیت‌های خود توانست‌ سری‌های مختلفی را به بازار ارائه کند. در این میان زیربرند گرند سیکو به عنوان کالکشنی کلاسیک و شیک، از مجموعه‌های گرانقیمت و ارزنده این برند است که علاقه‌مندان زیادی هم دارد. 

ساعت گرند سیکو مدل 44GS Hi-Beat SBGH345

این مدل یکی از شیک‌‌ترین ساعت‌های گرند سیکو است. این مدل دارای صفحه براق سرخ‌رنگ و بدنه استیل است که ترکیب رنگ بسیار شیک و در عین حال لوکسی را به وجود آورده است. این مدل بسیار جدید هم هست و در سال ۲۰۲۴ به بازار ارائه شده است که همین هم می‌تواند برای دوست‌داران این برند جذاب باشد. این ساعت سیکو اندازه ۴۰ میلی‌متری دارد و از اندازه مناسبی بهره می‌برد. ذخیره انرژی این مدل حدود ۵۵ ساعت است که جای حرفی را باقی نمی‌گذارد و به راحت هم عقب نمی‌افتد.

ساعت گرند سیکو مدل Snowflake SBGA211

این ساعت یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های گرند سیکو است و جای تعجبی هم ندارد که آن را در میان بهترین مدل های گرند سیکو مشاهده کنید. این ساعت مربوط به کالکشن معروف و بسیار جذاب Snowflake است و بدنه تیتانیومی آن جذابیت ویژه‌ای را به ارمغان آورده است. میزان ذخیره انرژی ساعت روی بخش کوچکی از آن نمایش داده می‌شود و ظاهر کلاسیک آن در عین سادگی، طراحی فوق‌العاده ساعت‌های گرند سیکو را به یاد می‌آورد. اندازه ۴۱ میلی‌متری برای اکثر اندازه‌های مچ دست مناسب است و می‌توانید از داشتن یک ساعت با طراحی عالی و مناسب برای انواع موقعیت‌ها لذت ببرید.

ساعت گرند سیکو Sport Spring Drive GMT SBGE305

اگر می‌خواهید کلمات اسپرت و لاکچری را در کنار یکدیگر داشته باشید، سری ساعت‌های اسپرت گرند سیکو بهترین انتخاب ممکن برای شما هستند. با این ساعت‌ها می‌توانید حتی در استایل ورزشی و اسپرت خود هم بدرخشید و منحصر به فرد باشید. مدل GMT SBGE305 این سری دارای اندازه ۴۰.۵ میلی‌‌متری است که به اندازه کافی بزرگ و مناسب است. به لطف صفحه چرخان مشکی و ویژگی GMT می‌‌توانید دو زمان را در کنار هم داشته باشید و از این ویژگی کاربردی بهره ببرید. ترکیب رنگ خونی و استیل باکیفیت ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد کرده است و برای انواع استایل‌های ورزشی مناسب است.

ساعت گرند سیکو مدل SLGT003 Kodo Constant Force Tourbillon

نام این ساعت از کلمه ژاپنی به معنای ضربان قلب گرفته شده است و بدون هیچ شکی می‌توان گفت پیچیده‌ترین و خاص‌ترین ظاهر را در میان ساعت‌‌های گرند سیکو دارد، بنابراین می‌توان گفت برای خاص پسندان یکی از بهترین مدل های گرند سیکو محسوب می‌شود. دقت بسیار بالای این ساعت‌ در میان سایر ساعت‌های مکانیکی از دیگر ویژگی‌هایی است که آن را متفاوت و ارزنده می‌کند و یکی از اولین انتخاب‌های کلکسیونرهای گرند سیکو محسوب می‌شود.

ساعت گرند سیکو مدل Quartz GMT SBGN003

این مدل یکی از کارهای به شدت مینیمال و کلاسیک گرند سیکو است که ما را به یاد مدل‌های قدیمی سیکو می‌اندازد که البته محبوبیت بسیار زیادی هم داشتند. این ساعت دارای قطر ۴۱ میلی‌‌متری استاندارد است و با داشتن صفحه مشکی رنگ و بند استیل ساده، یک انتخاب عالی برای روزمره و در واقع انواع موقعیت‌ها محسوب می‌شود. این ساعت تا فشار آب ۱۰ اتمسفر و عمق ۱۰۰ متری مقاومت دارد و بدون هیچ نگرانی می‌توانید از استفاده از آن بهره ببرید. به علاوه باید به نشانگر میزان ذخیره انرژی و موتور اتوماتیک آن اشاره کنیم که از ویژگی‌های مهم این ساعت محسوب می‌شوند.

ساعت گرند سیکو مدل Hotaka Peaks Spring Drive GMT SBGE295

گرند سیکو دارای ساعت‌های مختلفی با الهام از فصول مختلف است و این مدل هم یک ساعت بهاری بسیار شیک و جذاب است. این مدل دارای بند استیل است و یک صفحه با قطر بزرگ ۴۴ میلی‌‌متری دارد. این ساعت یک حاشیه چرخان جذاب دو رنگ برای تشخیص ساعات صبح و بعدازظهر دارد و رنگ سبز صفحه چیزی است که آن به یکی از بهترین مدل های گرند سیکو تبدیل می‌کند. این ساعت هم دارای نشانگر میزان ذخیره انرژی است و دقت آن در حد تغییر ۱۵ ثانیه در ماه است که واقعا عالی محسوب می‌شود. میزان ذخیره انرژی این ساعت حود ۷۲ ساعت است و تا ۲۰۰ متر زیر آب هم مقاومت دارد.

ساعت گرند سیکو مدل Elegance Hana-Ikada SBGY026

تا این جا به ساعت‌های با بند استیل اشاره کردیم اما نیازی به گفتن نیست که ساعت‌های با بند چرمی نوعی خاصی از لوکس و کلاسیک بودن را القا می‌کنند، مخصوصا اگر از جنس عالی و مرغوب هم ساخته شده باشند. این ساعت گرند سیکو از ترکیب طلای رزگلد ۱۸ عیار و بند چرمی ساخته شده است و طراحی خاص صفحه آن هم خیره کننده است. این ساعت دارای دقت ساعت در محدود یک ثانیه در روز است و ذخیره انرژی ۷۲ ساعته دارد، به علاوه جز ساعت‌های گرانقیمت سیکو محسوب می‌شود.

ساعت گرند سیکو مدل Evolution 9 SLGH021

به عنوان گزینه آخر باید یکی از زیبا‌ترین و بهترین مدل های گرند سیکو را معرفی کنیم. این ساعت با طراحی خاص صفحه خود یادآور آب‌های فیروزه‌ای و آرامش بخش است و از نگاه کردن به آن سیر نمی‌شوید. مقاومت این ساعت تا عمق ۱۰۰ متری آن را به نوعی به یک ساعت اسپرت تبدیل می‌کند و در انواع موقعیت‌ها می‌توانید از استفاده از آن بهره ببرید. بند استیل باکیفیت هماهنگی جذابی با صفحه دارد و اندازه ۴۰ میلی‌متری آن هم استاندارد است. میزان ذخیره انرژی این ساعت اندازه بسیار عالی ۸۰ ساعت است و ساعتی سبک و شیک برای شما خواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما