این 6 گردنبند جواهر هنوز هم ترند است

طلا و جواهر اقتصاد 100: از پرطرفدارترین ترندهای جدید جواهرات در سال 2024، گردنبند است.

این 6  گردنبند جواهر هنوز هم ترند است

این زیورآلات تنوع بسیار بالایی دارند در ادامه به معرفی بهترین گردنبندهای ترند می پردازیم.

1. گردنبندهای چند لایه

یکی از محبوب‌ ترین ترندهای سال‌ های اخیر گردنبندهای چند لایه هستند که در سال 2024 نیز افراد زیادی تمایل به استفاده از آن ها دارند. تعدادی از برندهای معروف جهان مثل رالف لارن و بربری در ران‌وِی‌های بهار و تابستان ۲۰۲۴ از گردنبندهای لایه‌ای برای نشان دادن آیتم های پوشیدنی جدید استفاده کرده اند. انتخاب گردنبندهای چند لایه را با توجه به طرح یقه لباس و فرم اندام خود انجام دهید.

2. خرید جواهرات ترند تنیس الماس

این روزها گردنبندها و دستبندهای تنیس که به صورت رشته هایی الماس خودنمایی می کنند حضور غیر رسمی پیدا کرده اند. مدت ها قبل این جواهرات فقط در رویدادهای خاص و رسمی استفاده می شد؛ در حالی که الان این زیورآلات پر زرق و برق ترند روز شده و گردنبندها و دستبندهای تنیس را با لباس هایی ساده ست  می کنند و استایلی شیک برای خود می سازند. گردنبند تنیس الماس بهترین هدیه برای مناسبت هایی مثل روز مادر و هدیه روز تولد است.

3.گردنبند طلا کندو (بزرگ)

به طور کلی کالکشن طلا کندو و گردنبند طلا کندو جزو خاص ترین طراحی های جواهرات به شمار می روند و برای خرید گردنبند طلا یک گزینه ایده آل هستند. درخشندگی و زیبایی این گردنبند به حدی است که از دور می توان خاص بودن آن را متوجه شد. این جواهر ترند سال 2024 است و در گردن بسیار تماشایی به نظر می رسد. سادگی در عین زیبایی و خاص بودن از ویژگی های گردنبند طلا کندو است که به عنوان بهترین انتخاب افراد خوش سلیقه مدنظر قرار می گیرد.

4.گردنبند طلا سنگ چین (تک حلقه‌ای)

کالکشن طلا تک حلقه ای یکی دیگر از ترندهای جدید جواهرات در سال 2024 است. این گردنبند یک نگین درخشان و ظریف در گوشه حلقه خود دارد که خاص و زیبا بودن آن را دو چندان می کند. خرید گردنبند طلا سنگ چین برای دختران جوان و خانم ها گزینه جذاب است. این گردنبند یکی از درخشان ترین گردنبندهای طلا محسوب می شود و با تمام ست ها و  استایل ها هماهنگی خوبی دارد؛ بنابراین می توان آن را به طور روزانه با تمام استایل ها استفاده کرد.

5.گردنبند طلا تابش؛ ترندهای جدید جواهرات

در ادامه معرفی ترند های جواهرات 2024 خوب است اشاره ای به گردنبند طلا تابش کنیم. این گردنبند از آنچنان ظرافت و زیبایی برخوردار است هر کسی را مجذوب خود می کند.

6.گردنبند طلای مخروط

گردنبند طلا مخروطی از جدیدترین ترند جواهرات سال 2024 به شمار می رود. این گردنبند جذاب حالت مینیمال دارد و یک اکسسوری زیبا و خاص برای استفاده در مهمانی ها و موقعیت های مختلف است. گردنبند طلا مخروطی برای سبک ها و استایل های اسپورت گزینه عالی است و تمام اقشار با هر سلیقه ای می توانند این  گردنبند را استفاده کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما