این گوشواره های زیبا برای صورت های کشیده مناسب است

طلا و جواهر اقتصاد 100: تمامی این معیارها شما را به انتخابی مناسب سوق می دهند. با این حال اصلی ترین و مهم ترین نکته در خرید گوشواره توجه به شکل صورت است.

این گوشواره های زیبا برای صورت های کشیده مناسب است

جنس گوشواره

مدل گوشواره

طرح گوشواره

علاقه شخصی

قیمت

هماهنگی گوشواره با لباس مدنظر

هماهنگی گوشواره با فرم صورت

تمامی این معیارها شما را به انتخابی مناسب سوق می دهند. با این حال اصلی ترین و مهم ترین نکته در خرید گوشواره توجه به شکل صورت است. حتی اگر گران ترین و مرغوب ترین کالا را بدون توجه به فرم صورت خریداری کنید، انتخاب شما نامناسب تلقی خواهد شد. هر گوشواره ای به هر طرح صورتی نمی آید. گوشواره های مخصوصی به صورت های بیضی می آیند. این گوشواره ها برای صورت قلبی شکل یا صورت کشیده مناسب نیستند.

بنابراین حتما قبل از خرید درباره فرم صورت خود اطلاعات کافی به دست آورید. در این وب سایت ما به بررسی گوشواره ها بر اساس شکل صورت افراد پرداخته ایم. هر یک را به طور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار دادیم. در این مقاله نیز درباره مدل گوشواره برای صورت های کشیده صحبت خواهیم نمود. اگر مدل موی شما کوتاه است حتما پیشنهاد میکنیم مقاله مربوط به انتخاب گوشواره و اکسسوری موی کوتاه را مطالعه نمایید.

صورت های کشیده مشخصات واضحی دارند. این مدل صورت ها بلند هستند. عرض پیشانی در صورت های کشیده با پهنای فک تقریبا یکسان است. گونه ها در صورت های بلند و دراز برجستگی ندارند. به اصطلاح گونه ها استخوانی نیستند. گوشواره های مشخصی برای این گونه صورت ها طراحی شده است. اگر صورت کشیده ای دارید، از گوشواره ای استفاده کنید که شما را پرتر و چاق تر نشان دهد. گوشواره های کشیده برای این فرم صورت اصلا مناسب نیستند و توصیه نمی شوند. گوشواره های زیر برای صورت های بلند پیشنهاد می شوند:

گوشواره های میخی

گوشواره آویزی با آویز کوتاه

گوشواره گرد

گوشواره حلقوی

گوشواره خوشه ای

گوشواره چند لایه

 

انواع مختلف گوشواره های میخی، گرد یا خوشه ای در این مرکز خرید یافت می شوند. خرید از زودیکا مزایای زیادی دارد. از جمله:

قیمت بسیار پایین تر از بازار است.

محصولات بسیار متنوع هستند.

خرید به صورت اینترنتی انجام می شود.

جنس زیورآلات موجود بسیار مرغوب است.

کالاها در اسرع وقت برای مشتری ارسال می شوند.

زیورآلات در رنگ های مختلفی به فروش می رسند.

امکان خرید از سراسر ایران مقدور است.

محصولات با توجه به فرم و شکل صورت انتخاب شده اند.

امکان خرید چندین کالا به طور همزمان مقدور و میسر شده است.

نحوه خرید گوشواره برای صورت کشیده 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما