اقساط این وام مسکن دو مرحله‌ای شد+ جزئیات

اقتصاد 100- ابوطالب شفقت در بازدید از سایت مسکن فاز ۲ کمالوند به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و افتتاح ۳ هزار و ۱۹۱ واحد در قالب نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: تعداد ۶۷۵ واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده پروژه، ارزش افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کارهای نیمه‌تمام را مطرح کردند.

اقساط این وام مسکن دو مرحله‌ای شد+ جزئیات

کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

سود وام مسکن روستایی ۵ درصد و دوره بازپرداخت آن ۲۰ ساله میباشد.اقساط این وام در هر ماه برای متقاضی نزدیک یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان هزینه دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را دو مرحله‌ای بصورت پلکانی و مبلغ آن را از ۱۲میلیون و هشتصد هزار تومان به ۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمتر کند.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحد‌ها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل‌گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

شفقت با اشاره به قرار قول ۱۰ روزه به منظور آماده شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه‌ مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه وشهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم شریف خرم‌آباد می‌توانند پس از طی کردن فرایند واگذاری واحد‌های خود را تحویل و تا قبل از فصل مهر و بازگشایی مدارس مستقر شوند

منبع:اقتصادنیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما