پرسودترین کالاها برای واردات از دبی

اقتصاد 100- دبی یکی از شرکای تجاری اصلی برای ایران به شمار می‌رود. بسیاری از بازرگانان با توجه به تحریم‌های موجود در روابط سیاسی و بازرگانی ایران، از دبی برای دور زدن تحریم‌ها و صادرات و واردات استفاده می‌کنند. به همین دلیل دبی را می‌توان به‌نوعی درگاه ورود ایران به تجارت جهانی دانست.

پرسودترین کالاها برای واردات از دبی

به همین دلیل بیشتر کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک ایرانی به حوزه بازرگانی بین‌المللی ورود کرده‌اند ناگزیر از واردات کالا های تجاری خود از دبی و کشور امارات هستند. البته این راه گریزناپذیر، می‌تواند بسیار پرمنفعت هم باشد اگر بدانید که کدام کالاها برای واردات از دبی به ایران، کالاهای پرسود و مناسب‌تری به حساب می‌آیند.

در این مطالب با پرسودترین کالاها برای واردات از دبی آشنا خواهیم شد و همین‌طور شیوه‌های واردات از دبی را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

واردات بار از دبی

واردات از دبی  درست مانند هر روش دیگر حمل‌ونقل کالا به صورت بین‌المللی که با مقاصد تجاری انجام شود، از روش کارگو انجام خواهد شد. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که با توجه به ماهیت کالاها و همین‌طور حجم مرسوله بار خودتان، روش کارگویی را برای واردات بار از دبی انتخاب کنید که برایتان صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

معمولاً کارگو دریایی روشی مقرون‌به‌صرفه است اما برای محاسبه هزینه تمام شده واردات کالاهای مورد نظرتان از روش کارگو دریایی لازم است علاوه بر هزینه ارسال دریایی بار و تحویل آن در بنادر تجاری ایران، هزینه حمل‌ونقل بار از بندر تا شهر مقصد مورد نظر خود را نیز محاسبه کنید.

در برخی از موارد که محموله بار وارداتی حجم زیادی ندارد و فاصله شهر مقصد از شهرهای بندری زیاد است، کارگوی هوایی روشی مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر از کارگوی دریایی است. معمولاً کارگوی دریایی در شرایطی بیشتری صرفه مالی را دارد که محموله بار شما بتواند یک کانتینر را به صورت کامل پر کند. کارگوی هوایی روشی به نسبت امن‌تر برای کلاهای ارزشمند است.

واردات قطعات الکترونیکی از دبی

این روزها استفاده از قطعات الکترونیکی و کامپیوترها بسیار رایج است. به جز برخی از برندهای شناخته شده که به صورت رسمی در ایران نمایندگی فروش دارند، بسیاری از برندهای پیشرو در حوزه تلفن‌های هوشمند، کامپیوترها و همین‌طور قطعات الکترونیکی به صورت مستقیم در بازار ایران حضور ندارند اما تقاضا برای این لوازم بسیار بالا است.

تنوع این کالاها در دبی به‌قدری بالا است که بازرگانان به‌خوبی می‌تواند کالاهایی را از بازار دبی به ایران وارد کنند که نه‌تنها بسیار پرتقاضا است بلکه به‌هیچ‌عنوان مشابه و رقیبی هم در بازار ایران ندارد.

واردات عطر از دبی

احتمالاً شما هم تا به حال نام عطرهای اماراتی به گوشتان خورده است. عطرهایی که با وجود کیفیت و ماندگاری بالا قیمت بسیار زیادی ندارند و در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. برخی از شرکت‌های اماراتی عطرهایی مشابه عطرهای معروف و شناخته شده در بازار را تولید می‌کنند که از بسیاری از جهات کیفیتی نزدیک به عطرهای اصلی دارند. این عطرهای اماراتی جایگزین بسیار خوبی برای افرادی در بازار ایران هستند که نمی‌خواهند هزینه‌ زیادی در حد هزینه عطرهای اصل بازار صرف خرید کنند اما همچنان کیفیت خوبی را از عطر خود انتظار دارند.

از سوی دیگر برخی از عطرهای تولید امارات نیز توانسته‌اند راه خود را به بازارهای بین‌المللی باز کنند و طرفداران خود را در این بازارها پیدا کنند. با توجه به این موضوع واردات عطر از دبی یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید برای  ارسال بار از دبی به ایران  انتخاب کنید. علاوه بر واردات عطرهای اماراتی، دبی دریچه خوبی برای وارد کردن عطرهای برندهای خاص و معروف است که به صورت مستقیم نسخه اورجینال آن‌ها وارد بازار ایران نمی‌شود.

واردات لوازم آرایشی از دبی

دبی یکی از اصلی‌ترین مراکز تولید و توزیع لوازم آرایشی محسوب می‌شود. از سوی دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از پرمصرف‌ترین و پرطرفدارترین کالاها در بازار ایران به شمار می‌روند؛ به همین دلیل می‌توان لوازم آرایشی و بهداشتی را یکی از اصلی‌ترین گروه‌های کالایی است که می‌توانید برای توسعه تجارت خود انتخاب کنید.

لازم به ذکر نیست که بسیاری از برندهای لوازم آرایشی مطرح در سطح جهانی به صورت رسمی به ایران وارد و در کشور ما توزیع نمی‌شوند به همین دلیل واردات این کالاها از بازار دبی می‌تواند پاسخگوی نیاز موجود در بازار برای لوازم آرایشی باشد.

واردات طلا، جواهرات و سنگ‌های قیمتی

کشور امارت و به طور خاص دبی به سبک زندگی لوکس و پرتجمل رایج در آن مشهور است. به همین دلیل است که طلا، جواهر و همین‌طور سنگ‌های قیمتی با تنوع بسیار بالایی در این کشور پیدا می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید به کشور امارات به عنوان یکی از بهترین مراکز برای وارد کردن طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی از آن، نگاه کنید.

نکته دیگری که باعث می‌شود واردات طلا و جواهرات از دبی بسیار به‌صرفه باشد این است که طلا در این منطقه کارمزدی ندارد. این موضوع باعث افزایش سود تجاری می‌شود که قصد وارد کردن جواهرات از دبی را دارند.

واردات پوشاک از دبی

کالاهای استوک و همین‌طور پوشاک برند یکی از بهترین محصولاتی به شمار می‌روند که می‌توانید از دبی به ایران وارد کنید. پوشاک استوک با پوشاک دست دوم تفاوت دارد و خرید پوشاک استوک در دبی با توجه به این که قیمت تمام شده پایین‌تری نسبت به پوشاک عادی دارد، می‌تواند فرصت تجاری بسیار مناسبی برای بازرگانان ایرانی به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این موارد بسیاری از پوشاک و کیف و کفش برند که در بازارهای ایران به‌سختی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد در بازارهای دبی با توجه به ترندهای روز دنیا عرضه می‌شوند و می‌توان با وارد کردن آن‌ها نیازهای متنوع موجود در بازار ایران را پاسخگو بود.

کلام آخر

در این مقاله با برخی از گروه‌های کالایی که وارد کردن آن‌ها به بازار ایران سود بسیاری را با خود به دنبال دارد آشنا شدیم. نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که تنها واردات این کالاها به ایران با خود سود به همراه ندارد بلکه واردات کالاهای دیگر با توجه به ترندهای جامعه و موقعیت خاص می‌‌تواند با خود سود بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

در کنار همه این موارد نباید این نکته را هم از یاد برد که کالاهای شخصی‌سازی شده و لوکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای واردات کالا از دبی هستند و با وارد کردن این دسته از کالاها خاطرتان از این موضوع آسوده خواهد بود که کالاهای وارداتی شما هیچ مشابهی در بازار ایران ندارند.

برخی از لوازم خانگی برقی خاص و شخصی‌سازی شده را می‌توانید از بازارهای دبی تهیه کنید و با وارد کردن این موارد مطابق با نیازهای برخی از گروه‌های خاص و اقشار پردرآمد جامعه پاسخگو نیازهای خاص و منحصر به فرد در بازار ایران با حاشیه بالا باشید.

منبع:پارسینه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما