اختصاصی اقتصاد 100/نماینده تهران

مناظره اقتصادی نامزدها کسل کننده بود/ رفع تحریم آرزوی خوبی است اما واقع بینانه نیست

اقتصاد 100-روح اله ایزدخواه نماینده تهران مناظره اقتصادی نامزدهای انتخاباتی را کسل کننده دانست و گفت: تنها نامزدی که به سوالات کارشناسان ،با پرهیز از حواشی و دو قطبی کاذب پاسخ دقیق تری داد آقای جلیلی بود.

مناظره اقتصادی نامزدها کسل کننده بود/ رفع تحریم آرزوی خوبی است اما واقع بینانه نیست

نماینده مجالس یازدهم و دوازدهم با انتقاد از طراحی بد ،حجم سوالات کارشناسان و زمان بندی نامناسب افزود:تنها آقای جلیلی از چگونگی ها صحبت کرد نه فقط از چیستی ها.

این نماینده مجلس درمورد لغو تحریم از زبان آقای قالیباف تصریح کرد: بحث در مورد ختثی سازی تحریم ها است نه لغو آن ، رفع تحریم آرزوی خوبی است وهمه استقبال می کنیم اما با توجه به شناخت و تجربه تلخی که پشت سر گذاشتیم واقع بینانه نیست که بگوییم تحریم قابل رفع است.

وی تاکید کرد:صحبتها باید در مورد خنثی سازی و دور زدن تحریم ها باشد. در دور زدن تحریم ها تجربیات خوبی دارم بطوریکه روسیه بعد از جنگ اوکراین با مراجعه به ما خواستار انتقال این تجربه شد.

نماینده تهران در مورد نظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روابط خارجی کشور گفت: معتقدیم اصل اقتدار ملی در روابط خارجی باید حاکم باشد و آقای جلیلی در ایامی که  وزارت خارجه وشورای امنیت ملی مسئولیت داشت این روند را دنبال کرد.

ایزدخواه در پاسخ به اینکه نامزدها از نقد دولت شهید رئیسی واهمه داشتند تصریح کرد:چنین برداشتی نداشتم،قایل به این هستم ایرادی ندارد سیاست های موجود اقتصادی را نقد کنیم و این رفتار منافاتی با اقدامات شهید رئیسی ندارد.

وی گفت:در دولت آقای رئیسی نقدهایی در مراجعه به ایشان داشتیم و مطالب را مطرح می کردیم، مناظره باید واقع بینانه وشفاف باشد تا اگر ایرادی وجود دارد سیاست ها نقد شود.  

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما