چشم گربه ای ترین بازیگر سینما ایران را بشناسید / کولاک مهشید جوادی در بچه مهندس !

مهشید جوادی، بازیگر سریال بچه مهندس عکس جدید و متفاوتی را در اینستاگرام منتشر کرد.

 چشم گربه ای ترین بازیگر سینما ایران را بشناسید / کولاک مهشید جوادی در بچه مهندس !

مهشید جوادی ، بازیگر سریال بچه مهندس عکس جدید و متفاوتی را در اینستاگرام منتشر کرد.مهشید جوادی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می‌باشد که از تئاتر شروع کرد و اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعال است. او با سریال بچه مهندس در سال 1398 به شهرت رسید.

شروع فعالیت هنری مهشید جوادی

همانطور که گفتیم مهشید جوادی از نوجوانی در عرصه تئاتر حضور داشته و در شبکه‌های استانی نیز به عنوان بازیگر فعال بوده است. ورود او به شبکه استانی به سال 1394 و بازی سریال "حورمت" برمی‌گردد. در سال 1395 نیز در سریالی به نام "دریا" و با موضوع دریاچه ارومیه بازی کرد از شبکه شما پخش شد. او پس از آن سال به تهران مهاجرت کرد.

مهشید جوادی در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرد. او در این مجموعه در کنار هنرمندانی همچون محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و ... بازی کرد و به این ترتیب تجربه خوبی در این عرصه کسب کرد.

سریال بعدی مهشید جوادی که باعث شهرت وی شد آنام بود. او پس از فراخوان بازیگری جواد افشار در تست او قبول شد و در سال 1396 در نقش جوانی شخصیت مارال، در بین بازیگران سریال محبوب آنام قرار گرفت. جدیدترین تجربه این بازیگر با استعداد و خوش چهره سریال بچه مهندس است که کارگردانی آن را علی غفاری به عهده داشت.

مهشید جوادی

منبع:رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما