چرخ گرانی در بازار تایر / هزینه توزیع لاستیک از کارخانه تا خودروی مردم در دنیا ۱۸ درصد ولی در ایران ۵۰ درصد
اقتصاد۱۰۰- مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت: تولید اولین حلقه زنجیره تنظیم بازار است که باید برای آن برنامه ریزی کرد
![چرخ گرانی در بازار تایر / هزینه توزیع لاستیک از کارخانه تا خودروی مردم در دنیا ۱۸ درصد ولی در ایران ۵۰ درصد](https://cdn.eghtesad100.ir/thumbnail/IW7soetFK8Rk/vKATQCJZ1E5lg_QRKQ8Zy6Wfsdzl44BrS9x7IAwvKa2JqaqwDOvBRgzMiMbfjjWneBVG919gLpNirnVe6MnqekM1bEhLBZdTTZNRdyMHzAm-fq57Z-c2XEGoIv2ljWpI7G9wORDCCYNc7EfoEiO9A3MB1lAR1jFM/%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9.jpg)
دنیا برای هزینههای انتقال کالا از کارخانه تا سفره مردم برنامه دارد/ توزیع در ایران سنتی است و از جیب مصرف کننده بر میدارند
هزینه توزیع لاستیک از کارخانه تا خودروی مردم در دنیا ۱۸ درصد ولی در ایران ۵۰ درصد است