3 ازدواج و 3 شوهر متفاوت سحر دولتشاهی + عکس همه شوهران خانم بازیگر افعی تهران

در ادامه بیوگرافی سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی را مشاهده می کنید.

 3 ازدواج و 3 شوهر متفاوت سحر دولتشاهی + عکس همه شوهران خانم بازیگر افعی تهران

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر و مجری سابق است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. او از همان سنین کم کارت مربی‌گری و نجات غریق داشت و در خیلی از مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او در ابتدا در رشته مهندسی شیمی مشغول به تحصیل بود که از این رشته انصراف داد.وی دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

سحر دولتشاهی

ازدواج اول سحر دولتشاهی با رامبد جوان و طلاق

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با همکار خود رامبد جوان ۳۷ ساله که از همسر سابق خود ماندانا روحی جدا شده بود ازدواج کرد. دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید و کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا اینکه رامبد پیشنهاد داد.

سحر و رامبد بعد از ۶ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۳ از هم جدا شدند دو سال بعد از طلاق آقای جوان با یکی دیگر از همکاران خود به نام نگار جواهریان ازدواج کرد.

 ازدواج دوم سحر دولتشاهی با همایون شجریان

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

از سال ۱۳۹۶ شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان رسانه ای شد اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند و موضوع مدتی بعد از یادها رفت.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما