واریز 4650000 تومان اضافه برای بازنشستگان دارای 3 فرزند

اقتصاد 100- صندوق بازنشستگی لشگری نیز اعلام کرده است معوقه فروردین ماه به محض تامین اعتبار، در ماه‌های آینده پرداخت خواهد شد.

 واریز 4650000 تومان اضافه برای بازنشستگان دارای 3 فرزند

دلیل تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان

تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در طی ماه‌های گذشته کمتر سابقه داشته است اما گویا در پایان ماه اردیبهشت امسال این تاخیر تا حدی در قیاس با ماه‌های مشابه سنوات گذشته کم سابقه بوده است.

بازنشستگان تامین اجتماعی گزارش دادند با وجود اینکه عرف پرداختی سازمان تامین اجتماعی از نظر زمانی معمولاً بیستم هر ماه بوده است، اما بسیاری از بازنشستگان با چهار روز تاخیر حقوق مستمری دریافت کردند.

با این حال اخبار حاکی از این است که آخرین گروه‌های باقی مانده در ماه اردیبهشت درحال دریافت مستمری این ماه در روزهای آخر ماه دوم سال هستند.

علی اکبر عیوضی (عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی) با تایید این مطلب که بسیاری از بازنشستگان تا روز ۲۹ اردیبهشت نیز حقوق بازنشستگی دریافت نکردند، اظهار کرد: بسیاری از بازنشستگان نسبت به تاخیر پرداخت حقوق مستمری دچار مشکل می‌شوند زیرا میزان دریافتی آن‌ها به قدری است که روی روزهای دریافت حقوق خود نیز برنامه‌ریزی می‌کنند و برخی نیز اقساط دارند.

عیوضی با بیان اینکه «مدیران سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با ما نیز وعده پرداخت به موقع مستمری دادند» تصریح کرد: البته وعده کافی نیست زیرا شرایط ما با شرایط برخی مدیران و مسئولان مربوطه متفاوت است و ما بازنشستگان تامین اجتماعی مستقیم باید برای خرید خود برنامه‌ریزی کنیم و تاخیر چند روزه بسیاری از برنامه‌های زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده و آنان را دچار مشکل می‌کند. این بهتر بود که حداقل سازمان تامین اجتماعی یک روز مشخص را از قبل برای واریز مستمری مشخص کند تا بازنشستگان بتوانند برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به علت تاخیر در پرداخت‌ها با رد این شائبه که‌عدم پرداخت‌ها به دلیل کسری مالی سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: پرداخت دیرهنگام و تاخیر در واریز مستمری در برخی ماه‌ها مانند ماه اردیبهشت بیشتر بخاطر بی‌تدبیری مدیریتی متصدیان هماهنگی پرداخت است.

در ادامه پیگیری‌های ایلنا، منابع آگاه در سازمان تامین اجتماعی اطلاع دادند: پرداخت مستمری در اردیبهشت ماه از روز ۲۱ اردیبهشت تا پایان ماه ادامه خواهد یافت و افراد بنابر منطقه یا سایر طبقه‌بندی‌های متفاوت، طبق یک زمانبندی در روزهای متفاوت گروه به گروه واریزی خواهند داشت.

این منبع آگاه تاکید کرد: مستمری افراد در ده روز آخر ماه حتما پرداخت خواهد شد و بازنشستگان عزیز نگرانی نداشته باشند. همچنین بازنشستگان خود سازمان تامین اجتماعی همواره آخرین گروهی هستند که حقوق مستمری خود را در روزهای ۲۹ و ۳۰‌ام اردیبهشت ماه دریافت می‌کنند و تا همه سایر بازنشستگان مستمری خود را دریافت نکرده باشند، بازنشستگان خود سازمان مستمری دریافت نخواهند کرد./ایلنا

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ واریز خواهد شد.

واریز حقوق با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور و براساس مصوبه هیئت وزیران انجام شده است.

حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری بانک صادرات با افزایش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی همراه بوده است.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، می‌توانید با بانک صادرات تماس بگیرید.

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات

فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات در سایت قرار گرفت. با ما همراه باشید با نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات. بازنشستگان بانک صادرات برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات ایران باید به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات/ سامانه hrm بانک صادرات مراجعه نمایند. در ادامه نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانک صادرات را می‌خوانیم.

فیش حقوق بازنشستگان بانک صادرات/ بانک صادرات ایران و نحوه دریافت فیش حقوقی بانک صادرات را در ادامه برایتان تشریح کردیم. بانک صادرات ایران به منظور تسهیل فرایند دریافت فیش حقوقی بازنشستگان این بانک اقدام به ارائه خدمات غرحضوری بی شماری نموده است که فیش حقوق بازنشستگان صادرات یکی از آن‌ها است. با ما همراه باشید با فیش حقوق بازنشستگان بانک صادرات و نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان بانک صادرات. ما در اندیشه معاصر نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان بانک صادرات را در ادامه برایتان توضیح دادیم.

بانک صادرات ایران، بانک تجاری ایرانی است، که در سال ۱۳۳۱ توسط خانواده بلورفروشان و خانواده مفرح، با ۲۰ کارمند و ۳ مدیر ارشد، فعالیت خود را آغاز نمود. این بانک پس از انقلاب ۱۳۵۷ مصادره و به مالکیت دولت درآمد. پس از گذشت چند دهه، بخشی از سهام بانک در بورس واگذار شد. تا سال ۱۳۹۹ بانک صادرات ایران رتبهٔ دهم در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران را در اختیار دارد.

حقوق بازنشستگان | اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

نام کاربری

رمز عبور

دسترسی کارکنان شاغل به سامانه فیش حقوقی از طریق شبکه داخلی بانک امکان پذیر است.

معرفی سامانه hrm بانک صادرات hrm.bsi.ir

یکی از امکانات ارائه شده در راستای سهولت ارائه خدمات به پرسنل و کارکنان بانک صادرات، معرفی سامانه hrm بانک صادرات می‌باشد. بسیاری از ارگان‌های بزرگ نظیر بانک‌ها برای اداره بهتر امور مربوط به کارکنان خود، سیستم مدیریت منابع انسانی ویژه‌ای را در نظر گرفته اند که امکانات قابل ارائه در هر یک متفاوت می‌باشد.

یکی از مزیت‌های معرفی سامانه نام برده، افزایش سرعت در ارائه خدمات می‌باشد. در حقیقت، تعداد بالای پرسنل بانک صادرات، مانع از ارائه برخی از خدمات به صورت حضوری می‌شود. از امکانات این سامانه می‌توان به مشاهده و ارائه فیش حقوقی کارکنان و مشاهده لیست پزشکان طرف قرارداد بانک صادرات اشاره کرد.

به طور کلی متقاضیان دریافت فیش حقوقی یا دریافت هر یک از خدمات ارائه شده در سامانه hrm.bsi.ir بانک صادرات باید نسبت به ورود به این سامانه اقدام نمایند که نحوه ورود به سایت مدیریت منابع انسانی بانک صادرات در ادامه توضیح داده شده است.

نکته حائز اهمیت این است که استفاده از خدمات این وب سایت صرفا برای پرسنل و کارکنان بانک صادرات فراهم می‌باشد و مجوز ورود این افراد به این سامانه نیز، نام نویسی و ثبت نام در آن می‌باشد. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند، فراهم شده است تا با وارد کردن برخی اطلاعات به بازیابی رمز عبور خود بپردازند.

راهنمای ورود سامانه hrm بانک صادرات hrm.bsi.ir

سامانه hrm بانک صادرات، سامانه‌ای است که با هدف تسهیل انجام امور مربوط به پرسنل این بانک، ایجاد شده است. به این معنا که کلیه متقاضیان استفاده از این سامانه، می‌بایست در لیست منابع انسانی بانک صادرات بوده و در این مجموعه فعالیت نمایند.

نحوه ورود به سایت مدیریت منابع انسانی به این صورت است که متقاضیان ابتدا باید به نشانی اینترنتی hrm.bsi.ir مراجعه نموده و سپس نسبت به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایند. راهنمای ورود سامانه hrm بانک صادرات به صورت تصویری به شرح زیر می‌باشد:

مرحله اول: تمام پرسنل بانک صادرات برای انجام هر یک از اقدامات مربوط به دریافت فیش حقوقی و مشاهده لیست پزشکان طرف قرارداد بانک صادرات می‌توانند از سامانه hrm بانک صادرات استفاده نمایند. از این رو متقاضیان برای ورود به این سامانه ابتدا باید در مرورگر خود، نشانی اینترنتی hrm.bsi.ir را وارد نمایند.

مرحله دوم: در ادامه، صفحه مذکور به این متقاضیان نمایش داده خواهد شد. در این صفحه، متقاضیان می‌بایست به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود بپردازند. این دو اطلاعات مورد نیاز در زمان ثبت نام در سامانه مذکور در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در نهایت پس از وارد کردن اطلاعات لازم، کاربر می‌تواند وارد وب سایت مربوطه شده و امکانات آن را مورد استفاده قرار دهد. لازم به ذکر است که در صورت عدم ثبت نام در این سامانه، متقاضیان ابتدا باید نسبت به ثبت نام در آن اقدام نمایند که توضیحات بیشتر در این رابطه در بند‌های بعد ارائه شده است.

نحوه ثبت نام در سامانه hrm بانک صادرات

پرسنل در حال فعالیت در بانک صادرات، برای انجام امور مربوط به دریافت فیش حقوقی و سایر خدمات می‌توانند به سامانه hrm.bsi.ir مراجعه نمایند. همان طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، این افراد برای استفاده از خدمات و امکانات این سامانه، ابتدا باید نسبت به ثبت نام در آن اقدام نمایند. پس از بررسی نحوه ورود به سایت مدیریت منابع انسانی در این بخش به نحوه نما نویسی در این سامانه خواهیم پرداخت.

در حقیقت، منابع انسانی این بانک برای ثبت نام در این سامانه ابتدا باید وارد نشانی اینترنتی hrm.bsi.ir شوند. سپس گزینه مربوط به ثبت نام را انتخاب نموده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خود را در این سامانه نهایی کنند. راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سامانه hrm بانک صادرات به شرح زیر می‌باشد:

مرحله اول: متقاضیان برای ثبت نام در سامانه مدیریت منابع انسانی بانک صادرات، ابتدا باید در مرورگر خود نشانی اینترنتی hrm.bsi.ir را وارد نمایند. در ادامه، وارد صفحه “ورود به سامانه مدیریت منابع انسانی بانک صادرات” خواهند شد. متقاضیان ثبت نام در این سامانه ابتدا باید کلید مربوط به “ثبت نام” را که در قسمت سمت راست و انتهایی صفحه قرار دارد، انتخاب نمایند.

مرحله دوم: سپس، صفحه جدیدی شامل فرم ثبت نام برای متقاضیان به نمایش در خواهد آمد. در نتیجه، برای ثبت نام در این سامانه باید نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمود.

نحوه ثبت نام در سامانه hrm بانک صادرات

از جمله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه hrm بانک صادرات، وارد کردن شماره کارمندی، شماره شناسنامه، کد ملی، شماره حساب سپهری، تاریخ تولد، تاریخ استخدام و… را می‌توان نام برد. کلیه اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در این سامانه باید به طور کامل و دقیق وارد شوند.

در نهایت یک نام کاربری و رمز عبور به پرسنل بانک صادرات تعلق خواهد گرفت که زین پس برای ورود به این سامانه باید مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع:ایرانی روز

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما در انتخابات جمعه 8تیر ، نهایتا چند نامزد با هم رقابت خواهند کرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما