سرنوشت شوم دختر 11 ساله در خانه زن پلید ! / به زور عروسم کرد !

روایت‌های مختلفی درباره عروس‌دزدی شنیده شده اما این نقشه کثیف برای دزدین عروس واقعا حیرت برانگیز است.

سرنوشت شوم دختر 11 ساله در خانه زن پلید ! / به زور عروسم کرد !

عروس دزدی و آدم ربایی یک زن بخاطر پسرش

هر پدر و مادری آرزو دارد شاهد خوشبختی فرزندش باشد و همسری را کنار او ببیند که زندگی را برای فرزندش، به یک زندگی زیبا و رویایی تبدیل میکند. در واقع طبیعی است که انتخاب همسر علاوه بر خود شخص، برای والدین او هم مهم باشد ولی این مسئله نباید بقدری اهمیت پیدا کند که دست به اقداماتی غیرمنطقی و مشکل ساز بزنیم، مثل والدین پسر جوان چینی که خود را به دردسر انداختند.

یک زن چینی اخیرا به دلیل ربودن یک دختر 11 ساله که قصد داشت او را به عنوان همسری عالی برای پسر 27 ساله خود بزرگ کند، به زندان محکوم شد.

زنی به نام یانگ هنگام بازدید از روستایی در شهر لیوپانشوی در استان گوئیژو در جنوب غربی با دختر نوجوانی ملاقات کرد. او که حس میکرد، همسر مناسب پسر جوانش را پیدا کرده است و به دلیل سن کم این دختر، میتواند او را آنطور که دوست دارد تربیت کرده و خوشبختی تک پسرش را تامین کند.

از والدین دختر پرسید که آیا اجازه می‌دهند دخترشان با او به شهر کوجینگ، استان یوننان بازگردد که پدر دختر این پیشنهاد را رد کرد، اما این زن دست از هدفش برنداشته و با طرح نقشه ای، همراه پسر 27 ساله‌اش برای ربودن این دختر در فرصتی مناسب، دوباره به آنجا بازگشت و موفق شد به خیال خود، عروس آینده اش را بدزدد.

تنها شش روز پس از ربودن دختر 11 ساله، همه چیز لو رفت و زن عروس دزد دستگیر شد؛ پسرش هم چهار روز بعد خود را تسلیم کرد. حالا این خانواده، بجای داشتن یک عروس تریبت شده توسط خودشان، باید مدتها در زندان بمانند تا مدت مجازات تعیین شده برای آنها به پایان برسد.

منبع: نمناک

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما