فلاحت‌ پیشه: مدیرانی که مردم از عملکرد آنان راضی نبودند از فعالان روز شنبه شدند/ پزشکیان به هیچ کسی غیر از مردم مدیون نیست

فلاحت پیشه گفت: آقای پزشکیان باید از روحیه جوان و پرانرژی کشور و رقبایشان استفاده کند و اجازه ندهد رقابت های انتخاباتی ادامه پیدا کند و اجازه دهد این رقابت تبدیل به رفاقت شود؛ در غیر این صورت شرایط خوبی در کشور حاکم نخواهد شد.

فلاحت‌ پیشه: مدیرانی که مردم از عملکرد آنان راضی نبودند از فعالان روز شنبه شدند/ پزشکیان به هیچ کسی غیر از مردم مدیون نیست

به گزارش اقتصاد100، حشمت الله فلاحت پیشه درباره لزوم همدلی میان جریان های سیاسی کشور و رئیس جمهور منتخب عنوان کرد: آقای پزشکیان در انتخاباتی کم سابقه در شرایط امروز کشور، رئیس جمهور منتخب ایران شد. ایشان در حال حاضر با سه گروه مواجه هستند؛ طرفداران خوش قلب، رقبای خالص و صاحبان قهر بر حق.

وی ادامه داد: طرفداران خوش قلب آقای پزشکیان این بار به وعده های ایشان دل بستند و از ایشان حمایت کردند. اجرای آزادی های مدنی، رفع مشکلات اقتصادی و گشایش تنگناهای خارجی از مهم ترین وعده های رئیس جمهور منتخب بوده است و طرفداران ایشان علاقمه مند به عملی شدن این وعده ها هستند. در مورد رقبای خالص نیز آقای پزشکیان باید از روحیه جوان و  پرانرژی کشور و رقبایشان استفاده کند و اجازه ندهد رقابت های انتخاباتی ادامه پیدا کند و اجازه دهد این رقابت تبدیل به رفاقت شود؛ در غیر این صورت شرایط خوبی در کشور حاکم نخواهد شد.

فلاحت پیشه عنوان کرد: از سوی دیگر برای اولین بار در انتخابات ریاست‌جمهوری بود که دوگانه چپ و راست را نداشتیم و به جای آن منتقد و حامی وضع موجود را داشتیم. دولت آقای پزشکیان نیز تلاش کرد از دوگانگی ها عبور کند و بنابراین لازم است از مدیران با برنامه و خوش عملکرد استفاده کند. ایشان نیز ممکن است در معرض فرصت طلبی های مدیریتی قرار بگیرد؛ در واقع خیلی از مدیرانی که مردم از عملکرد آنان راضی نبودند از فعالان روز شنبه شدند و این برای یک رئیس جمهور مستقل خطرناک است.

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان به هیچ کسی غیر از مردم مدیون نیست و لذا برآورده کردن خواسته های مردم قطعا ارزشمندتر از برآورده کردن انتظارات مدیران فرصت طلب است.

منبع: ایسنا

منبع : ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما