قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳/ بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار امروز با روند کاهشی بازگشایی شد؛ اما در ادامه معاملات با افزایش ۱۵۰ تومانی به محدوده قیمتی روز قبل برگشت. معامله‌گران معتقدند جدال بین بازارساز و بازار در منطقه‌ای حساس، قیمت این اسکناس را در روند رنج قرار داده است.

قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳/ بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟

قیمت دلار امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی در کف کریدور ششم بازگشایی شد. عقب‌نشینی محدود قیمت دلار دوام چندانی نداشت و طولی نکشید که این اسکناس مسیر رفته را برگشت. دلار در لحظه نگارش این گزارش با قیمت روز گذشته و در پله پنجم و کف کریدور ششم در حال معامله است.
 

Screenshot 2024-04-29 at 12.15.10 PM

مقاومت قیمت دلار شکسته می‌شود؟

معامله‌گران معتقدند جدال بین سیاست‌گذار و دلار بر سر تغییر کریدور، داغ است و قیمت دلار برای برگشت به کریدور پایین‌تر مقاومت می‌کند. آنها معتقدند بازارساز دست بالا را دارد و طی ساعات آینده یا حتی فردا دلار کریدور پایین‌تر را تاچ خواهد کرد.

حواله و اسکناس دلار کاهشی شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۲۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۳۸۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۲۵۰  تومانی کاهشی شد و در کف کانال ۶۱ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۵۵۰ تومانی روی رقم ۷۶ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده و یورو نیز روز دوشنبه با افت ۵۰۰ تومانی با رقم ۶۴ هزار و ۹۶۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز برخلاف دو روز ابتدایی هفته، کاهشی شد. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان عرضه شد.

دلار تا لحظه تنظیم این خبر ۶۰ هزار و ۷۵۰ و یورو ۶۵ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت گذاشته شده است

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما